• Rosalind

någon mer 050115?

Är det någon mer som gifter sig den 15/1? Vad har ni kvar att göra? Jag har precis sytt om axelbanden på min klänning, för att inte tappa den=) och ska snart sätta mig och skriva klart de sista namnplaceringarna... sen är det massa detaljer kvar som jag förtränger just nu=)

Åh vad jag längtar efter att bli M:s hustru!

• Svar på tråden någon mer 050115?
  • Lotte

Hej! Jag har börjat få lite panik för alla detaljer och alt som kan gå fel!

Jag har jättemycket kvar att göra....känns det som iaf. Men egentligen är alla de stora viktiga sakerna klara, nu är det bara en massa småsaker kvar....

Min ångest är att jag ska glömma bort något jätteviktigt, typ komma på på lördag morgon att jag inte har fixat nån klänning (ok, lite överdrivet men det är så det känns....)

• Rosalind

förstår vad du menar=)
    Jag drömde härom natten att vi skulle ha nån slags träff med gästerna i kyrkan en kvart före vigseln, och att vi i brudföljet efter det skulle hem och klä oss och fixa hår osv... på en kvart! Tänk då om det är nått jätteviktigt man på riktigt har lömt bort och bara har en kvart på sig att fixa det... PANIK! Men jag längtar så mycket... hoppas verkligen att vi får en underbar dag båda två=) Just nu är jag mest orolig för vädret, så glad att vi inte gifte oss igår då det var strömavbrott hela dagen pga stormen... det får INTE hända nästa lördag!!!

Svar på tråden någon mer 050115?