bortprioriterad
Jag kan bara hålla med alla de som säger att du borde göra slut. Har själv varit i situationen en gång och det är ingen idé. Man förtjänar något bättre även om man inte fattar det när man sitter mitt uppe i det.
Jag kan bara hålla med alla de som säger att du borde göra slut. Har själv varit i situationen en gång och det är ingen idé. Man förtjänar något bättre även om man inte fattar det när man sitter mitt uppe i det.
Sorry, om han säger sådär om sin personliga frihet tror inte jag att han är villig att ha ett seriöst förhållande. jag säger egentligen inget om att träffa sitt ex ibland - jag gör det tex. Det viktiga är dock att man då känner sig säker i förhållandet. Min sambo vet helt säkert att han inte behöver oroa sig när jag träffar exet, vilken jag iofs träffar en gång i halvåret. Jag vidhåller fortfarande att du borde göra slut.
Mmm, att sitta i ett dåligt förhållande är mycket värre än inget förhållande alls. Tror dock att det är många som är rädda för att vara ensamma.
Apropå att säga att man älskar någon: Har ett ex som förklarade sin eviga kärlek för mig på en tisdag och sa att han alltid ville vara tillsammans med mig och på torsdagen blev jag dumpad.
Kan bara instämma med föregående tre talare...
Faktum är att jag råkade ut för något liknande. jag blev dumpad, han blev "typ ihop" med en annan ganska snabbt och ytterligare en vecka senare hamnade vi i säng. Det fick mig att fullständigt förlora respekten för killen, han var ju otrogen utan att blinka. För mig var sexet första steget bort från honom, jag insåg att han inte var att lita på. Han fortsatte vara ihop med sin nya men han ringde mig på fyllan ibland och ville komma över. Charmigt värre. (Då fick han förstås totalnobben.)
Anna555 har rätt. Ta det som en egokick! B)
Vafalls? Ville de inte hjälpa dig? Låter mysko tycker jag...
Underligt, vad har de för vårdapparat där du bor? När mina självmordesbenägna polare mått dåligt har de i ett fall fått något. En blev fullpumpad med medicin och en hamnade på en avdelning då hon i princip blev bevad dygnet runt så att hon inte skulle göra sig själv illa.