Tips till bröllopsnatten
Hej.
Vill ha tips på olika hotell att sova på under bröllopsnatten.
Fräscht, fin frukostbuffé
Geografiskt helst i uppsala, gärna om ni har tips på nått "mindre" ställe, typ herrgård el liknande.
/Äpplet
Hej.
Vill ha tips på olika hotell att sova på under bröllopsnatten.
Fräscht, fin frukostbuffé
Geografiskt helst i uppsala, gärna om ni har tips på nått "mindre" ställe, typ herrgård el liknande.
/Äpplet
Vi sov på hotell Linné (www.firsthotels.se)
Vi tog deras bröllopspaket med juniorsvit, blommor, jordgubbar och champagne på rummet. Rummet var jättefint och frukostbuffén helt underbar, serverades i ett helt inglasat rum. Hotellet ser lite trist ut på utsidan men som sagt vi var JÄTTENÖJDA. Har för mig att det kostade ungefär 1300 i september 2004.
/Malin
Rånäs slott
www.ranasslott.se
Eklundshof har lite herrgårdskänsla men är nära stan ändå, ligger vid Glunten/Pollacksbacken.
www.wittulsberg.com/index.html
Jag tipsar om hotell wittulsberg ovan. De ligger lite utanför uppsala.
Vi sov på Linne/ first hotells men tyckte att rummet ( juniorsvit) kändes lite väl likt en student lägenhet.
Vi kollade hörnan och svava innan vi bokade linne. I efterhand skulle jag nog valt hörnan trots allt för utsikten och den gamla känslan trots att deras svit var pytteliten och att badrummet var ännu mindre.
goda fen:
Hur är hotell wittulsberg?
Vi tyckte att det verkade mysigt och har bokat det till bröllopsnatten, har dock inte varit där själv...
Jag har inte bott där själv men tycker oxå att det verkar mysigt