• vixen not a tramp

Löshår på klämma!

Hej! Är det någon som har en aning om var man kan hitta löshår på kam, ca 30 cm långt?
    Ni vet, sånt som är en toffs redan som sitter fast på en hårklämma som man sätter på sitt eget uppsatta hår.
    Har sett på GLITTER men dom har bara jättelånga, det såg inte så bra ut på mig. Jag vill inte ge mer än ca 300 kronor, så syntethår är väl den kvalité jag är ute efter.

Jättetacksam för svar!!!

• Svar på tråden Löshår på klämma!
  • vixen not a tramp

Tvillingmamma
    Tack för att du inte kunde låta bli! Var själv inne på ebay i dag för första gången i mitt liv, men jag såg aldrig detta hår! Är dock lite "rädd" för att beställa något från usa, med betalning och så. Men det tål verkligen att tänkas på. Jag har ju sex dagar på mig till auktionen stänger.....

• Tvillingmamma

Har själv beställt från denna säljaren. En enbart postiv erfarenhet.
    Hon är trevlig. "Ana Camacho".

Hehe, ebay är livsfarligt, man blir beroende...
    Finns ju en massa bra...

• vixen not a tramp

Men hur funkar det? Jag betalar via kort eller? Om du har tid och lust får du gärna förklara, jag tycker det verkar lite svårt och rörigt....Snälla hjälp mig!

• inte min tur än

När det var poppis med det här för ngt år sedan hade både NK och Åhlens sådant löshår, ring och hör med dem!

• vixen not a tramp

inte min tur än
    Ok, tack!

• Tvillingmamma

Ett, du måste registrera dig på ebay. (Gratis.)
    Två, Paypal är bra. Betalningsservice via ditt bankkort.(Gratis) men du måste registrera dig med bankkortsnummer. (Visa-Mastercard etc)
    Tre, lägg ett bud på aktuell vara. (Lägg in maxbudet du vill bjuda.) Ebay bjuder åt dig, UPP till ditt maxbud.
    Vänta och hoppas.

Då du vunnit, får du ett mail som talar om att du vunnit. Annars ser man det direkt på "varans site".
    Skitenkelt att betala, klicka på "Paypal" eller "Pay now".

Tänk på:
    Kontrollera säljarens feedback. (Uppe i högra hörnet av varans site.)
    Få feedback-"inte bra"...
    M¨ånga positiva feedback-"Bra"
    Du kan också "Ask seller a question".Smart att glöra det kanske, ta reda på direkt var fraktkostnaden blir!!
    Eller mått/storlek/färg/kvalitet/whatever.
    Jag tycker det känns tryggare att bjuda på en vara då jag haft kontakt med säljaren först...

Annars kommer ett mail från säljaren inom en snar framtid efter du vunnit auktionen som talar om vad totala kostnaden blir.

Viktigt:
    Innan du bjuder, kolla att varan skickas till Sverige. (Worldwide-Europe etc.)
    Färgen på varan behöver inte vara samma som på bilden, läs beskrivningen ordentligt!

Tips:
    "Ask seller a question" och be/fråga om möjligheten finns att markera värdet lågt (under $50) och/eller "gift".
    Annars kan hög tullkostnader tillkomma.
    (Som du självklart skall betala, eftersom vi alla är laglydiga svenskor/ar...)

Det var det jag kom att tänka på såhär på rak arm.
    Fråga om du undrar över någe mer!

• vixen not a tramp

Tvillingmamma
    Tack så jättemycket för hjälpen! Va snäll du är! Vi får se om jag törs ge mig in i ebay djungeln, känns dock mycket lättare nu när du förklarat hur det går till.
    Det vore såklart lättast om man kunde springa på ett här i stan så man kan kolla färgen och kvaliten. Annars får man väl lov att ta en tur till STHLM, och det kan ju vara trevligt!

• Tvillingmamma

Stockholm på shoppingtur kan ju vara riktigt trevligt!!!

Jag tror "Taj Mahal" i shlm har löshår på klämma. Också. Jag vet att de har riktigt hår...

Vet inte vart det ligger, men det kanske man kan söka på via Eniro.se
    Kanske vore idé att söka på "löshår" eller "extensions" där överhuvudtaget?...

• vixen not a tramp

Det har jag gjort! Typ hela dagen...Fanns inte så många som är med sån klämma som jag vill ha, men MYCKET annat löshår! Taj Mahal hade inga bilder inlagda på sina produkter så man får väl åka dit kanske. Eller så köper jag ett långt på glitter här och ber en frisör klippa det. Men det kanske blitr dyrare än att köpa ett "färdigt"? Svårt det här!

• Tvillingmamma

Du, glöm inte att räkna med resekostnaden/lunch om du väljer att "åka iväg" och köpa ett annat!...
    Och så "hittar" man ju säkert en massa annat om man far iväg också. Så brukar jag tänka.

Varför klipper du inte själv???
    Hur svårt kan det vara, om du vet hur långt du vill ha?.. Klipp lite i taget, bara. Och be sambon sitta med håter på huvudet, så du får en bild av hur långt det blir!...
    Har du ingen kompis som "vågar" klippa det?...
    Dyrt säkert med frisör ju...

Men jag rekommenderar ebay.
    Då kommer det ju i brevlådan.Fast det är klart, svårt att bilda sig en tydligare uppfattning om hur färger ser ut i verkligheten. Bilder kan ju vara missvisande....

• Tvillingmamma

Sambon sitta med HÅRET på huvudet.

Jisses så svårt det kan vara med stavningen ibland..
    Detta kunde ju ha blivit riktigt konstigt...

• vixen not a tramp

hihi det skulle nästan vara värt det, bara för att se min darling i långt blont hår!
    Du har ju helt rät i det här med rese kostnad och !jag ska bara köpa...! som extra utgifter. HMMM Ja, hur svårt kan det vara att klippa själv? Enligt butiksbiträdet är håret "skuret" och inte klippt men frågan är hur stotr skillnad det kan bli på ett syntetiskt hår? Kostar ju "bara" 250kr på glitter, det är ju inte så farligt, men det känns ju lite svettigt att lägga ut lika mycket till på en klippning....Tänkte ta en runda på stan imorrn och höra med nån frisör och kika om det kan finnas hår någon annan stans än på glitter.
    Tack återigen för att du är så snäll och engagerar dig!

• vixen not a tramp

Puffar upp, hjälp mig!

• vixen not a tramp

Jaadu tvillingmamma, hur ska det här sluta??? Jag tror jag har fått en ny last! Har suttit och kollat på Ebay hela dagen och jag tror bestämt at jag ska slå till på ett hår!

• Nikita14

Tvillingmamma

Taj Mahal Ligger på drottninggatan på högt nr...

Svar på tråden Löshår på klämma!