• vixen not a tramp

Löshår på klämma!

Hej! Är det någon som har en aning om var man kan hitta löshår på kam, ca 30 cm långt?
    Ni vet, sånt som är en toffs redan som sitter fast på en hårklämma som man sätter på sitt eget uppsatta hår.
    Har sett på GLITTER men dom har bara jättelånga, det såg inte så bra ut på mig. Jag vill inte ge mer än ca 300 kronor, så syntethår är väl den kvalité jag är ute efter.

Jättetacksam för svar!!!

• Svar på tråden Löshår på klämma!
  • Modestie

Björn Ax´en hade sådana för 3-4 år sedan iag, jag köpte hos frissan, fanns i tre olika längder, såg himla snyggt ut, dock råkade mina katter ha den som leksak så den tovade ihop sig totalt, men mellanlängden kan varmt rekommenderas! Hör med din frisör eller gå in på Björn Axén!

• vixen not a tramp

Ja, just precis såna är det jag menar! Fast jag var inne på deras hemsida och kollade och det verkar som att dom slutat med dom...det stog iallafall inget om att de hade de kvar i sitt sortiment. Tyvärr. Ska kolla med frissan oxå, men de har ju stängt idag.
    Ingen annan som vet? Någon som har sett såna på glitter i sin stad fast i den kortare varianten?

• mrs.

Jag köpte min på glitter och en på kicks om jag inte minns fel, men det är länge sedan, jag tonade lite mitt eget hår så såg det helt äkta ut, jag fick iallafall massor av komplimanger så.... :)

• Popcorn

Jag har både en längre och en kortare variant, båda köpta på Glitter. Håret i den korta är nog runt 30 cm skulle jag tro, även om lockarna/vågorna i håret gör att förlängningen inte blir fullt så lång.
    Jag köpte den på Glitter i Borlänge för ett par år sedan, men jag har sett den i Stockholmstrakten för inte så länge sedan.

• vixen not a tramp

Popcorn
    Åh, är du säker! Det är precis ett sånt jag menar!! När du säger stockholmstrakten, var menar du då? Är det på glitter du har sett det? Snälla berätta! Jag kanske kan ringa dit och kolla för själv bor jag inte i stockholm.
    Snälla svara!

• vixen not a tramp

Om jag inte hittar ett kortare, tror ni man kan köpa ett långt och be frisören kilppa det åt en? Eller tror ni det blir fult?

• Popcorn

Mia.Maria: Vilken färg är du ute efter? Om du är blond och kan tänka dig att låna så kan du få låna mitt. Jag har ett ljusblond - dock inte platinablont - hår.
    Var jag såg det korta nu nyligen kommer jag inte ihåg, men jag vet att jag har sett det för jag har funderat på om man kan hitta en färg som passar ännu bättre till mitt hår än vad det jag har gör. Det borde dock rimligen har varit antingen på Glitter i Sergelgången eller i Solna centrum, eftersom det är där jag är mest. Ring och kolla, så slipper du åka runt. Tel.nr kan du väl hitta i Gula sidorna eller på Eniro antar jag.

• vixen not a tramp

Popcorn
    Åh va snäll du är! Du behöver absolut inte låna ut ditt, jag MÅSTE hitta ett eget. Vill ha ett ljusblont, kanske ska ringa till STHLMS butikerna och fråga...
    Tjejen på "vårt" glitter var inte så hjälpsam och sa snipigt att alla butiker hade samma sortiment, men det har jag lite svårt att ränka mig. Vårat är så litet. De kanske till och med har öppet idag?

• vixen not a tramp

Popcorn
    Tack för all din hjälp!!!
    Nu har jag hittat nummer till alla butiker och även mailt deras kundtjänst. Tänkte att jag skulle gå ner till vårt glitter och välja ut en färg som passar mig imorgon och sedan ta kontakt med de andra butikerna.

Ingen annan som har något tips?

• vixen not a tramp

Popcorn
    Kunde inte hålla mig utan ringde idag. De hade inte korta hår varken i Solna eller i Gallerian. Om du kommer på nåt annat ställe som kan ha kan du väl skriva en rad här!

Svar på tråden Löshår på klämma!