• Bebbsen05

Någon mer som gifter dig den 30/7-05?

Den 30/7 smäller det! Då blir jag Fru Magnusson!!

Ni andra som gifter er samma dag, hur långt har ni kommit? Vad har ni för planer och ideer inför dagen??

• Svar på tråden Någon mer som gifter dig den 30/7-05?
  • juli 2005

Vi gifter oss också den 30 juli!! Har bokat kyrka, lokal, fotograf, transport... Vi kommer sätta igång på allvar med detaljplaneringen i februari tänkte vi.

• Bebbsen05

Vad har ni bokat för transport?
    Vi funderar över det, men vet inte riktigt vad vi vill ha.
    Vi har bokat lokal, kyrka och köpt klänning samt hittat min ring. Jimmys kläder är oxå fixade!

• juli 2005

Vi har hittat en grå Rolls Royce som vi har bokat. Den är jättefin. Vi tänkte även ta några kort med bilen...

• juli 2005

Ja, just det! Jag har också köpt klänning och skor. Ringen skall jag specialbeställa men det skall vara en variant på min förlovningsring.

• kalmar_brud

Vi gifter oss i Kalmar den 30:e. Det enda vi har fixat an sa lange ar kyrkan och festplatsen. Lite stressande nu over julen nar alla kommer med forslag pa grejor som absolut "maste" fixas. Jag kopte en brollopstidning i gar och ska till min sister i law i kvall och fa tips.

• Bebbsen05

Jo, bröllopstidningen var verkligen bra att ha!

juli 2005
    Vad fick ni betala för bien?
    Vad kostar fotografen?

• kalmar_brud

Har ni fixat klanningen annu? Jag gick in till butiken i Kalmar men hon var jattetjurig och hjalpte inte alls till bra. Och sa hade de ju ganska litet utbud ocksa. Var har ni fixat era klanningar?

• Bebbsen05

kalmar_brud
    Jag hittade min i december och har köpt den! Köpte den i Uddevalla och de är jättebra där!

• juli 2005

För den tiden vi ville ha bilen inklusive framkörning (och tillbaka till garaget), vilket är ganska långt så betalar vi 3 200 kr. Då ingår det champagne har jag för mig.

Vi har valt en av Stockholms dyraste fotografer, men bara för ett fåtal kort. En kompis pojkvän skall fungera som inofficiell fotograf under hela dagen/kvällen.

Klänningen köpte jag i oktober. Blev helt kär i den.

• siouxie

ja det verkar som vårt 6 augusti kommer att bli 30 juli ist..

Det som är klart är: skor, klänningen beställd hos skräddare, smycken, frisör bokad, kyrka bokad (men måste kolla det nya datumet oxå) festlokal utsedd men inte bokad, tiara på väg från usa, mat görs av föräldrar=klart, inbjudningskorten köpta

Sen en hel massa som är planerat som bara ska bokas efter nyår.

• siouxie

just det.. fotograf ordnat!

• kalmar_brud

Hur gar det med alla brollopsplanerna julibrudar?

Svar på tråden Någon mer som gifter dig den 30/7-05?