• olin

Produkten Solbrun

God fortsättning på Er alla,

På naturapoteket har de rea just nu och rear bland annat ut "solbrun". Någon som har testat? vad tycker ni?

Har testat deras "Betakaroten" som också ska ge en gyllenbrun ton och all B-vitamin ska vara bra för huden - då märkte jag dock ingen förbättring...

Kanske har ni ngt annat tips för att hjälpa brännan på traven "inifrån"..?

• Svar på tråden Produkten Solbrun
  • melie

Du märkte inget med betakaroten alltså? Jag har testat båda två och fick samma resultat. Jag tror båda prudukterna är likvärdiga. Jag får en gyllene färg och märker skillnad i hudfärgen. Är helt klart "gulare" i huden när jag äter denna typen av kosttillskott.

• vixen not a tramp

Solbrun innehåller inte lika mycket betakaroten som just betakaroten burken, men innehåller andra ämnen, bla ett som jag TROR heter lycopen som ska göra att färgen sitter längre.
    Tjejen jag frågade rekommenderade burken med ren betakaroten så jag köpte den och har kört med det nu ett bra tag men slutade i höstas då det kändes som att det var bortkastade pengar under vinter halvåret. I allafall för mig som inte är kritvit av naturen.
    Till sommaren hade jag tänkt köpa en burk av var och ta varannan dag för att få det bästa av de båda.
    Jag märke att jag fick färg snabbare när jag åt betakaroten, men jag tycker inte att den ger färg i sig. Ska tydligen göra att man inte bränner sig lika lätt heller, enligt personalen på Naturapoteket.

På naturapoteket har de ju även imedeen som ska ge en fin hy och "bränna" från insidan, men den är så dyr så den har jag aldrig testat. Någon som har gjort det får gärna skriva en rad och berätta om den är värd pengarna.

• olin

Tack för era svar!
    Toppen med ett sånt här forum!

Naturapoteket har en egen tidning som heter Vital. I det senaste numret hade fyra personer fått testa Imedeen och utvärdera produkten. De hade inte märkt så stor skillnad. Någon tyckte att huden var lenare.
    (I det numret finns också 3 ggr gratis träning på sats - toppen för den som vill komma igång nu efter julen.)

Svar på tråden Produkten Solbrun