BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då
Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!
Vi ses snart!
/Skrutt
Emilia, roligt att se dig i tidninge hoppas att det bli på ritigt snart också, det var ett tag sedan!!!
Hetta: maila mig istället skrattmajan@hotmail.com så kan jag berätta mera... vill inte ta plats här i tråden med ngt som verkligen är långt från bröllopsplanering, men jag är kemist
Fridays tycker jag som inte var md förra gången skulle vara mkt trevligt
Tack alla för de snälla orden... viss var bildkavliten den sämre, men sedan är ju Metro en "budget tidning" också, så hade ej väntat så mycket annat. ;)
Mitt hjärta slåt i 120! ;) Undrar vilka som läser Metro... förvarnade min moste roch morbror + kusinerna som jag vet läser Metro. Men övriga bekanta m.m. får nog en liten chock! :D Tala inte om när jag kommer till jobbet i kväll - vi har ALLTID Metro i fikarum, patientrum m.m. Huuu...
Men kul var det. Och ja, jag har hittat en klänning, men ingen av de som är på bild!
/Emilia
Jag kan också den 30:e!
Så jag uppdaterar:
skratt-maja
Emilia
MalinF
Popcorn
lillsmurf
Veronika
Hetta
Antonia
Prinsessan05 + liten
Annen + liten
Skrutthumlan
Fridays blir bra om jag få säga...
/Skrutt
emilia..
Jaha, jag som trodde att du hade bestämt dig för den som du gav högst betyg till...
Ska bli kul att se vilken det blev sen, om du har bilder.
Emilia, jag har oxå sett det nu tack vare din länk på metro, hoppas det finns några tidningar kvar när jag ska bege mig till t-banan. Va fint det såg ut, roligt att du fick tycka till om klänningarna. Man hade velat förstora bilderna något så man kunde se mer men det går ju inte...
Superkul iaf, du var jättefin!
Emilia: vad fin du var i alla klänningarna! Du passar verkligen i klänning! Hur ser den klänningen ut som du ska ha på ditt bröllop? (PS den klänning du gav högst betyg vill jag ha, begagnat då eftersom den är sååå dyr!)
Hetta - Priset på den jag köpte lågungefär lika... så om jag ej hittat den begangan (vilket jag gjorde) hade jag köpt den i affär. ;) HAr du provat klänningen ännu?
Kan nämna när vi ses vilken kläning jag köpt... men kan tyvärr ej avslöja allt via nätet då släktingar "spionerar" här. :D
Fridays kan funka... om det ej blir för sent. Gärna redan runt 17 nånting så jag hinner vara med ett tag.
/Emilia
17.00 är perfekt för mig med. Slutar 16.00 och är inne i stan strax efter 16.30.
Fridays funkar bra!