• Skrutthumlan

BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!

Vår gamla tråd är tydligen avstängd, så jag startar väl en ny då

Hoppas alla haft en jätte trevlig jul!

Vi ses snart!
    /Skrutt

• Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!
  • Emilia

lillsmurf - Låter underbart!
    Vi har också bestämt resmål nu, men ej bokat något ännu.... det blir San Francisco för våran del i ca 2 veckor (m2b vill 4 veckor, men jag tror ej jag klarar att vara borta från missarna så länge!)..

Den 9/2 kan jag ta mig var som och stanna så sent som ni andra... för jag är ledig!! Behöver ej åka vidare till jobbet ifån träffen. Ska försöka gjort ex. på inbjudan och så att ta med och få kretik på.

*längtar*
    /Emilia

• annaglitter

Ska bli jättekul att träffa er alla på onsdag den 9!! Eller alla... men nästan :)
    Vill ni äta eller ska vi ta en fika? Jag antar att det blir efter jobbet och då kanske en matbit är på sin plats?

• shalimar

Jag kan inte den 8:e, men vart och vilken tid har vi sagt för den 9/2???

• Emilia

Ingen tid bestämd, jag kan från ca 16 och frammåt.
    Men en matbit tillsammans (kanske ett glas vin/öl för den som vill) vore trevligt!
    När slutar alla och kan vara på plats? Kl.18?

/Emilia

• Rydén

Lillsmurf..
    Åh så underbart det låter.
    Ni kommer få det så himla toppenbra.

• Sep brud

lillsmurf, jag vill höra allt. Det är precis något liknande vi är ute efter. Går ni aldrig och lägger er. Själv somnar jag iknät på min M2B vid nio tiden...

18 passar mig perfekt.

• Fröken W

Ja hjälp vad länge ni orkar vara uppe... Men jag är å andra sidan ganska morgonpigg istället!

Skrutthumlan, måste fråga var jag hittar den superduperfina korsetten (eller torsoletten? jag vet faktiskt inte skillnaden har jag insett) som du har i din planeringsbok??? Vet du om den finns att köpa/prova i någon butik i Sthlm?

• MalinF

Vad synd att det blev den 9:e...:(
    Då ses vi nog inte förrän efter bröllopet tjejer!

• Fröken W

MalinF - vi har aldrig träffats tror jag, men hur som helst, LYCKA TILL med bröllopet. Är det nervöst?! Du måste visa bilder sen och berätta ALLT!!!

• MalinF

Fröken W, nej jag tror inte vi träffats än...men vi ses säkert på någon senare träff!

Börjar bli riktig slutspurt nu, ska beställa blommor imorgon. M2B ska lämna in ringarna på gravyr idag. Vi bestämde oss för att skriva våra namn och förlovningsdatum i min förlovningsring. I vigselringen och M2Bs ring så skriver vi vigseldatum och "Amor vincít omnia" (Kärleken övervinner allt) istället.
    KLänningen är färdigändrad på tisdag och sedan...ja, sedan är vi faktiskt rätt klara!!

Svar på tråden BT-Träff-Stockholm, Ny tråd!!