• lilabee

Rätt OT; fler som är galna i dåliga filmer?!

Med risk att bli betraktad som helgalen - Conan the Barbarian e på tv, o jag e rätt nöjd..
    Är det bara jag som är smått tokig i dåliga aktion-, acifi-, fantasyfilmer? Ge mig muterade ödlor, hajar, aliens, märkliga berättelser om trollkarlar.. Någon som delar denna böjelse ? Lite?
    /Bee

• Svar på tråden Rätt OT; fler som är galna i dåliga filmer?!
  • Ei saa peitää

Hehe. Jag har en Johnny Depp film här då Ed Wood heter den som inte är så särdeles bra men väldigt annorlunda. Fear and loathing in Las Vegas var heller ingen hit.

• Nickolina

Om ni vill ha ett tips på en riktigt riktigt kass film så prova powder. En gång i tiden tyckte jag att den var extremt fin och rörande (jag var väl 14 el nåt) såg den igen härom dagen eftersom den är ett stående skämt hos mig och min syster som jag då rekommenderade filmen till. Hon ville skjuta sig själv efter 5 min och efter att ha sett den igen härom kvällen en sisådär 10 år senare är jag väl beredd att hålla med. Varning för elekticitet och dansande skedar. Crap! Se den!

• thekla

Då kan jag rekommendera en film som heter "black mail"... Det är en b-actionsplatterfilm som är så överdrivet dålig att jag skrattade så tårarna rann.. Vet inte hur vi kom över denna film och har ingen aning om vilka skådespelare där var, men galen var den =) Fingrar flyger, blodet sprutar...

• cherlindrea

Battlefield Earth är ju nästan en klassiker. Helt klart den sämsta film Travolta någonsin varit med i!

• Freja

Försök att bräcka Mördartomaterna!
    Den är obeskrivligt dålig. Sämre än så till och med.

Nej, jag kan inte säga att jag delar din böjelse för dåliga filmer. Men jag har andra laster. ;)

/F :)

• lilabee

Försökte skriva ett svar men det försvann så, provar igen..

Först o främst, vad roligt att få svar, och massa tips på usla filmer! Kanske jag inte är så ensam om detta ändå?

Ei saa peitää : Jag har sett EdWood, och gillar den, och Johnny! Även som galen filmregissör!
    cherlindrea : Har tänk att jag borde se den! Ska vara efter scientologernas heliga bok, eller hur?

Annars såg jag Hellboy häromdan, riktigt dålig, men rätt kul samtidigt!
    Ha en bra kväll alla!
    /B

• lilabee

Förresten,
    Nickolina: Powder låter ju heelt bizarr! Finns den att hyra?
    /B

Svar på tråden Rätt OT; fler som är galna i dåliga filmer?!