• Dallandra

Julmust eller cocacola

Vad föredrar ni till julmaten, julmust eller cocacola?

För mig är valet självklart:
    Julmust är en slagbar favorit, det passar till allt :)

Läste att Coca Cola tydligen gett upp eftersom försäljningen går ner så mycket varje jul i Sverige att de nu ska börja tillverka egen julmust :D

• Svar på tråden Julmust eller cocacola
  • Zippolina

Julmust, men det måste vara Apotekarnes och på glasflaska Jag tycker inte att det blir samma smak när den kommer från pet-flaska, säkert inbillning

• Ejla

Till julmaten - inget av det, eftersom jag avskyr söta drycker till mat. Men annars dricker jag absolut helst julmust - alla gånger!!

• Lill Anna

Aldrig coca-cola!! Usch, på julbordet ska det vara julmust, mumma, julöl, vatten, snaps, men absolut inte cola!!

• Ellte

Julmust eller vatten om det ska vara alkoholfritt till julmaten...men det är å andra sidan ENDA gången jag väljer must framför min ständiga lightcola ;)

• Norrbottensbrud

Julmust till julmaten. Coca-cola resten av året!

• Vitklädd i vinter

Jag älskar julmust!!! Skulle vilja ha det jämt!! Gillar oxå bäst Apotekarnes!!!

• emsipemsi

Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust! Julmust!

• smultronet

Julmust såklart *gustta*

• f.d. Svart brud

Julmust förstås!

• Jema

Julmust är ett måste, så klart!

Jema

Svar på tråden Julmust eller cocacola