Hej på er!
Kul att det är lite fart här igen, har varit dålig på att skriva, har haft lite annat för mig.
Är så nöjd ikväll för vi har precis varit på ett trevligt möte med en fotograf som vi också bokade nu efter att ha träffat henne. Såååå fina bilder, hoppas att våra blir lika bra som de vi såg
Har annars kommit lite framåt i planeringen. Har bokat hotellnatt, transport från kyrkan, pratat med ett par spelmän jag känner som ska spela utmarch i kyrkan, åsså bokat fotograf idag då!! Vi var på bröllopsmässa förra helgen och hittade då Rolls Roycen som vi ska åka i. Jättehäftig bil!!
På tal om världsproblemet färgtema. Tyckte först att det var lite överdrivet med färgtema, men jag kom på sen att det är rätt bra för då blir det ju enklare med vissa beslut som tex placeringskort, inbjudningskort mm. Vi har inget strikt tema, men det blir typ silver, vitt och nån slags röd/rödorgange höstig färg. Hoppas det blir bra!
Joan: Såg att du hade beställt en vitguldsring med stenar från Anders Fors. Får man vara så fräck och fråga vad du får ge för den (i runda slängar)?? Har också vitguld och håller på att titta lite på ring nu och det kostar ju onekligen en del om man vill ha många stenar (vilket jag nog vill, det glittrar ju så fint). Har hört här på BT att Anders Fors ska vara prisvärd, därför undrar jag.