• tidaholmare

maj 2006

är det någon mer som ska gifta sej i maj 2006?

• Svar på tråden maj 2006
  • Mickey

Hej tidaholmare!
    Jag ska gifta mig maj 2006!
    Har ni planerat nagot annu?
    Vi har bokat ceremoni och festplatsen (bada pa samma stalle). Kanns att det ar saaaa lang tid till det - men alla sager att tiden gar snabbt!

• ängsklocka

Hej!

Jag ska oxå gifta mig maj 2006. Närmare bestämt den 20:e, vilket datum har ni tänkt er?

Vi har inte bokat något ännu, men planerar för fullt, erkänner att det är jag som funderar mest än så länge :)

Håller med om att det är lååång tid kvar.

• Peon

Hej!

Maj 2006, den 27:e, vår 4-årsdag
    Vi har också börjat fundera lite men som sagt... det känns väldigt långt borta :p

• mojo_2006

Hej!

Vi ska (mest troligt) också gifta oss i maj 2006. Hos oss är det också mest jag som funderar än så länge.. :)

Trots att det är så länge kvar har jag hittat min klänning, men det är också det enda. Vi ska gifta oss i Umeå förresten.

• ängsklocka

Tänk att det oftast är vi tjejer som börjar planera så tididgt :)

Jag sitter och kollar på klänningar för fullt, funderar på att beställa från e-bay. Det är svårt, vill ju passa på och beställa när dollarn ligger så lågt men samtidigt så vill jag helst gå ner lite i vikt oxå. hmm..svårt...

Vi är från Dalarna och kommer troligt vis att gifta oss någonstans runt Hedemora.

• mojo_2006

Ja jag undrar varför det är så.. :)

Spännande att beställa från Ebay, har du kollat på någon särskild modell? Det är ju otroligt bra nu med tanke på dollarn!

Jag ska köpa min från KiK, ska skicka mina mått ikväll. Typiskt nu när julmaten har satt sig mest överallt.. ;)

• ängsklocka

Ja man är i drömmarnas värld nu..*S*

Jo spännande men samtidigt lite nervöst, man vet ju aldrig exakt vad man får, men vi ha sagt att det är värt att chansa.
    Hmm...ha kollat på många fina :) kommer nog att bli en modell med axelband eller "nerhasade" axelband och lite släp...som det ser ut nu iaf :)

*S*..ja man vill ju hellst inte ta mått nu. Vad har du tittat på för klänning?

• Peon

Jag har också kollat lite på klänningar men tänkt att jag ska vänta så man inte helt plötsligt är omodern... men brudklänningsmodet kanske inte svänger så mycket?

• ängsklocka

Ja det är svårt.
    Man är ju trots allt lite ivrig och det kanske inte e så bra alla ggr..*S*

Brudklänningsmodet vet jag inte hur det svänger,men jag gillar såna som jag skrev ovan så det blir nog en sån i vilket fall. Problemet är ju att man vill gå ner lite i vikt men väntar man för länge så kanske det inte finns sådana o köpa, Om nu modet svänger:) SVÅRT!

• mojo_2006

Jag har beställt klänningen (topp + kjol) som visas här:
    www.kikstockholm.se/brud5.htm

Jag tycker den är helt underbar! Vill inte ha någon annan än just den så det var lika bra att slå till. :)

Svar på tråden maj 2006