4/12-2004
Hej tjejor!!!
Är jätte nyfiken på er andra som oxå gifter er i December! så skriv ett par rader så blir jag glad!!!
Hej tjejor!!!
Är jätte nyfiken på er andra som oxå gifter er i December! så skriv ett par rader så blir jag glad!!!
Hej decemberbrud! Vi gifter oss den 28e...aaagh :) börjar få lite stresspanik..Idag beställde vi och betalade våra ringar...Kul!!!
Decemberbrud, hur långt har du kommit? Den fjärde är snart här, usch så nära! Går igenom det sista nu och blir aningen stressad över kommande dag... Hur går det för er andra decemberbrudar? Inte sjutton borde man avsätta sin dyrbara tid tillatt sitta här på forumet egentligen:)
Hej!
Jag gifter mig på nyårsafton och det är inte lång tid kvar.
Decemberbrud:
Grattis i förskott på den stora dagen!!
Jag fattar inte vart veckorna tar vägen det är bara helg, helg och helg. Det mesta är nog fixat iaf. Beställt tårta, glömde dock beställa "caketopper" och vad tårtan ska innehålla. Blommorna är klara, glömde dock beställa en blomma till min son som är näbb. Fast det är tur att man kommer på det innan den stora dagen är här.
Min syster gifte sig förra året och glömde helt bort att beställa "caketopper" och när hon kom för att hämta tårtan hade de inga, så hon blev utan.
LYCKA TILL ALLA DECEMBERBRUDAR!
Jag gifter mig med min älskling på lördag om 1 vecka. Helt ofattbart..... Jag har kommit till det stadiumet där jag plötsligt inte bryr mig längre. Det får gå precis som det vill. Jag oroar mig inte ett dugg. Detta trots att alla förberedeler inte är klara. Förra veckan fick jag vara med om en otroligt pinsam möhippa och efter detta känns det bara nu som att det lättast är kvar. Alltså att säga JA till min älskade i kyrkan. Är det någon som känner igen sig i att nervositeten, oron och spänningen försvunnit?