• veronica&john

Juni brud 2005(ny tråd)

Fick starta en ny tråd då våran gammla va avstängd för svar...

Depecha.
    Har provar drömklänningen... Den va så vacker!!!!!
    Men jag lägger inte 10000kr på en klännning, så nu ska jag ta ditt råd o gå ner till en sömmerska o kolla vad hon tar för en liknande klännning.
    Sen blev jag lite off för hon i butiken va så himmla puschig, jag fick knappt prova klänningen förren hon sa att hon skulle packa ner den åt mig!!

Igår köpte jag ett jättefint blått linne tyg som jag ska sy servetter av..

Hur går det för er..
    Prinsessan var är du???

• Svar på tråden Juni brud 2005(ny tråd)
  • Sandflickan

Jag har bokat lokal, kyrka, betalat handpenning på klänning och slöja (men funderar på att byta slöjan). Kollar på skor o sånt, men det är rätt begränsat utbud känner jag.

Har pratat med en präst, men letar efter DJ och fotograf. Bokat frisör och smink. Letar efter billig frisör till min syster (även tärna) och nånstans billigt att hyra frack i Sthlm.

Ang. korsetten som inte kommer, jag brukar undra vad man har för rättigheter när man handlar via nätet, kan man få sina pengar tillbaka om varan inte dyker upp, eller betalar man när man hämtar ut det (postförskott)?

• veronica&john

Prinsessa...
    Låter inget kul, hoppas att den kommer snart.. själv ska jag åka ner till göteborg o hämta min drömklänning nu som min pappa har köpt till mig... :)
    VÄRLDENS BÄSTA PAPPA...
    känner mig så bortskämd...
    www.ramonadesign.se/pages/henne/index.html
    Här är den

• veronica&john

funkar inte riktigt.. .(
    gå in på nyheter , atelier diagonal 2005 1
    så är det klänning 417...

• veronica&john

depecha....

jag fick den i present av pappa...
    kan du fatta.... jag är så glad samtidigt som jag har lite dåligt samvete den är ju SÅ dyr.....

• ivrig

Prinsessa:
    Jag har oxå köpt en korsett ,som inte har kommit. Börjar så smått fundera var den är, vilken säljare beställde du ifrån?
    Jag har inte mailat säljaren än men dyker den inte upp snart måste jag göra det.Detta är korsetten jag köpt:
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=5333425508

• aco

Har ni reeeeeeedan köpt klänningar?!!?!? Och fixat caterin ocksa!?

Jag är seeeeeeeeen.......

• Förvirrad brud

Aco
    Här har du en till som är sent ute i så fall. Fast jag tycker inte det själv. Vi har bokat kyrka och lokal och spånar lite på inbjudningskorten. Klänning ska jag prova i januari, måste komma i en först.
    Vi ska gifta oss helgen efter er.

• aco

Skönt att vi är fler!
    Men jag tror nog vi ska fixa det...
    Vi reser bort en manad nu sa vi far sätta fart i januari.

• Blivandefru

Hej alla,

Hoppar in i den här tråden nu. Jag ska gifta mig den 4 juni nästa år. Vi har bokat; kyrka, lokal, håller på att kolla på menyerna från cateringen, har beställt min klänninge i veckan, köpt skor och bokat fotograf. Jag gör alla trycksakerna själv så jag har börjat med layouten av inbjudningskorten. Känns just nu som det är gott om tid men det gör det nog inte i vår... :) Bröllopresan ska min blivande man kolla upp och boka. Bara det blir långt bort och varmt så är jag nöjd!

/BF

• Norrbottensbrud

Här är en till junibrud! Trodde att vi var i god tid, men det verkar nästan som att alla har fått mer gjort än vi Vi har bara bokat kyrka, festlokal och frisör.

Svar på tråden Juni brud 2005(ny tråd)