• veronica&john

Juni brud 2005(ny tråd)

Fick starta en ny tråd då våran gammla va avstängd för svar...

Depecha.
    Har provar drömklänningen... Den va så vacker!!!!!
    Men jag lägger inte 10000kr på en klännning, så nu ska jag ta ditt råd o gå ner till en sömmerska o kolla vad hon tar för en liknande klännning.
    Sen blev jag lite off för hon i butiken va så himmla puschig, jag fick knappt prova klänningen förren hon sa att hon skulle packa ner den åt mig!!

Igår köpte jag ett jättefint blått linne tyg som jag ska sy servetter av..

Hur går det för er..
    Prinsessan var är du???

• Svar på tråden Juni brud 2005(ny tråd)
  • veronica&john

Hallå alla....!!!

• Sandflickan

Hej!

Jag ska gifta mig i juni, men har inte deltagit så mkt i den andra tråden. Kanske kan börja hänga lite här...

• aco

Vi bokade kyrka och bekräftade festlokal i förrgar... Sa nu kan jag ocksa vara med i den här traden!

11 juni blir det för var del....

• Sandflickan

aco... Berätta mer. Var ska ni vara?

• Midsommardagsbruden

Hej på Er juni-systrar!

Gifter mig 25 juni, midsommardagen!
    Visst är det spännande att få planera
    sitt eget bröllop!!!

• aco
    Vi ska gifta oss vid Gardasjön. Min blivande är italienare och vi bor i München. Spenderade förra veckan i Verona och omradet kring södra delen av sjön med att leta / boka kyrka, prata med festlokalen, prova kläningar osv.
    Imorgon ska jag försöka hitta inbjudningskort och fixa med det för vi kommer vara bortresta den kommande manaden och sedan är det hög tid att skicka ut inbjudningarna. För oss alltsa! Alla vara gäster kommer fran olika hall i Europa sa alla maste planera semester och resor.

Själva da? Jag har inte läst den gamla traden sa ni far uppdatera mig lite...
  • ivrig

Hej på er alla !
    Jag har bokat kyrka,lokal,catering och beställt klänning,slöja,underkjol,tiara,korsett och halsband från ebay.Har även börjat att spåna på inbjudningskort,vet ungefär hur de ska se ut,ska göra de själva.Min klänning ser ut så här, jag hoppas att den kommer snart de skickade den den 25/10.
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8139018729

• Prinsessa

Här är jag!!!
    Har varit borta från allt bröllops bestyr ett tag, men har köpt tärn klänning till min dotter nu, och väntar på min j-vla korsett som jag köpt på ebay som aldrig kommer har mailat säljaren men får inget svar. Jag blir så förbannad. Vet inte vad jag ska göra..

• SaMo

Jag träffade cateringfirman i fredags, supergod mat, men porslinet var trist och besticken var lätta tunna, sånna man har i skolan. Vet inte om jag ska tycka att det är viktigt, det kanske blir fint när man dukar upp bordet, men lite tråkigt tycker jag nog att det känns. Är jag fånig?

• brud_05

Hej hej
    Vi ska också gifta oss i juni, närmare bestämt den 18 juni.

Lokal, fotograf, frisör är klart. Klänningen och slöja har jag redan köpt så nu letar jag för fullt efter en torslett.

Vi har börjat kolla lite på hur inbjudningskorten ska bli, vi tänker i alla fall göra dem själva.

Svar på tråden Juni brud 2005(ny tråd)