• Sandi

klänning till min 2-åriga dotter?

Min dotter kommer vara nästan 2 är när vi gifter oss nästa år och jag har ingen aning var man hittar fina och inte så dyra klänningar som passar till ett bröllop. Det kommer vara en rätt enkel tillställning i kyrkan dock, men jag vill inte att hon ska ha nån överdriven klänning utan enkel och fin, vet ni var det kan finnas i stockholmsområdet?

• Svar på tråden klänning till min 2-åriga dotter?
  • Friarinnan

Jg har sett jättefina klänningar av alla sorter på Debenhams.
    Kanske nåt att kolla in?

• vinterstjärna

I senaste Mama-tidningen hade de fina klänningar på flickor i ett reportage. Kolla i den för tips! Själv kommer jag leta på Noa Noa till vår tjej, men hon är tre och jag skulle tro att klänningarna där är för stora för din flicka. Lycka till.

• ivrig

Jag vill slå ett slag för ebay. Jag har två flickor och har hittat super fina och billiga klänningar till de där.Kolla bara på "flower girl dresses"

• PetraM

Vill slå ett till slag för ebay.... Min dotter skall ha en klänning därifrån och den är underbar! Och billig!

• Nikita14

Om du bor i stlm, så kolla i skärholmen på loppmarknaden hos dom fasta försäljarna där köpte jag till min 7 åring när hon var brudnäbb åt sin storasyster för 2 år sen, jag vet att dom fortfarande har sånna från 200:- och uppåt.
    Debenhamns har oxå fina klänningar men mera till lite större tjejer.

• raskan

debenhams har jätte fina klänningar ska nog köpa en till min dotra där!!Annars ebay.Kramiz millan

• HelleBelle

ELLOS helt klart. billig och bekvämt hem i brevlådan och bytes rätt.

• HelleBelle

De har dessutom små söta lackskor nu.

• Snötigern

Hej!
    Lilly har jättefina barnklänningar. De kan titta på www.lilly.dk
    Lycka till!

• ika (fd höst05)

Finns Monsoon i Sthlm? De har fantastiska barnkläder (och inte så dumma saker till större flickor också...) Rekommenderas!

Svar på tråden klänning till min 2-åriga dotter?