Julibrudar i Norrbotten, var är ni??
Jag sitter här och frågara mig om norrbottens brudpar emigrerat till sydligare breddgrader eller om det bara är så att det bara är jag som ska gifta mig till sommaren?
Jag gifter mig den 30 juli 2005
Jag sitter här och frågara mig om norrbottens brudpar emigrerat till sydligare breddgrader eller om det bara är så att det bara är jag som ska gifta mig till sommaren?
Jag gifter mig den 30 juli 2005
Samma dag som jag!! Vart gifter ni er?
Här är jag! Vi gifter oss i gammelstad den 9.juli! Det finns en tråd under debattforumet som heter brud i luleå (tror jag) där finns två stycken julibrudar till!
//silje
Ska i och för sig inte gifta mig i juli, men under sommaren 2005. Närmare bestämt den 11 juni.
Vi gifter oss oxå 9:e juli i Gammelstad/Luleå.
Säger precis som Silje21 att titta gärna in på "våran" tråd: Brud i Luleå
www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m761449.html
Gifter mig också 30:e juli i Piteå.
Hur långt har ni kommit i planering.
Jag har beställt klänning och ring, tid och plats är också bokat resten är på planeringsstadiet än så länge
Förlåt att jag kommer o klampar in oxå, bor iofs inte i norrbotten men ska oxå gifta mig i juli den 2:a närmare bestämt.
Var inte meningen att lägga mig i eller störa på någe vis
Vi har bokat lokal, kyrka och frisör. Tittar, grunnar och planerar dukningar, klänningar, bröllopsresor och annat, men har inte kommit till skott och bokat ngt...
Jag/vi kommer också att gifta oss i Piteå den 30:e Juli. Vi har väl inte planerat allt för mkt än. Kyrka och festlokal är bokad.
Sommar05: Har ni hittat någon biltransport från kyrkan?
Vi letar med har än inte hittat något intressant till bra pris. Vi skulle vilja ha någon gammal bil eller häst och vagn. Har någon något tips
Nej vi har inte kollaat upp det ännu. Vart gifter ni er i kyrkan eller?