• Laguna

Överförfriskad på sitt bröllop?

Hej!

När jag ser foto från olika bröllop så tänker jag alltid på att brudparet alltid har alkohol i handen (glas). vin, champange mm..

Det gäller kanske att tänka och räkna hur mkt man druckigt så att man inte helt plötlist är full.... Hade ju inte varit såkul precis...

Något som vill dela med sig av tips eller tillfälle då brudparet fått för mkt att dricka? Hur undviker man det eftersom alla vill skåla hela tiden (vatten?)

/Hanna

• Svar på tråden Överförfriskad på sitt bröllop?
  • Laguna

Men oj, vilken tragisk historia. Jag blir själv ledsen när jag läser sånt fast jag inte känner personerna i fråga.
    Speciellt om din bror, beklagar.

Det måste ha känts knepigt och sorgligt för killen som precis mist sin vän. Men hur han kan gå från att vara ledsen till att misshandla sin brud är ju något helt annat...

JA det är svårt det där med alkohol... JAg har sagt till patrik att vi redan innan ska "bestämma hur mkt vi ska dricka". För jag vill verkligen inte att någon av oss ska bli berusade (inte han heller). Visst det är ju bara att inte dricka kanske några säger.... Mmm... vi får se, det blir nog bra . Vi får ta varannan skål med vatten !

/Hanna

• Laguna

Nyfiken gul:

Det verkar verkligen som du har anledning till denna mardröm. Lite tråkigt att behöva vara SÅ olrolig, specci om han blir otrevlig och så.
    Kanske ni 2 kan bestämma (tumma ) på att ni knappt ska dricka något?

/Hanna

Svar på tråden Överförfriskad på sitt bröllop?