• Bride M

drömtolkning

Hej
    vet inte om jag egentligen tror på om alla drömmar betyder något. Vissa drömmar kanske...
    jag tänkte allafall att här ska vi prata om drömmar som vi drömmer om när vi sover,och om någon kan tolka drömmar- så kan den gärna skriva!
    ....jag drömde igår natt att jag och min fästman fick (av vem kommer jag inte ihåg) två blå rosor, vi höll varsin ros i handen....
    vad kan det betyda?;)

• Svar på tråden drömtolkning
  • Frances

Jag har dromt om brollop tva natter i rad nu, alltsa inte sjalva brollopet utan forberedelserna, inatt dromde jag tex om att jag var och provade klanningar, och hittade en favoritklanning. Min mamma var med mig.

Det jag ar orolig over ar att det inte har funnits en ngn man i mina drommar, jag vill ju sjalvklart dromma om sambon! ;) Men kanslan jag far ar att ingen man alls ar med i mina brollopsdrommar.

Jag blir ju helt paranoid! :P

• Forsfors

Frances: har du kanske tittat på izabellas bröllop?

• Frances

Forsfors: haha, nej det har jag inte, men har hort konceptet! :D Galet!

• Bride M

--------Forsfors
    Jag har hört att om man drömmer att man kissar eller bajsar betyder det att man får mycket tur i livet...eller nåt liknande! vet inte om det stämmer...;)

• Forsfors

Bride M: och jag som nästan alltid kissar i mina dröpmmar! Hoppas att det stämmer!

• Bride M

Vad betyder att man drömmer om att man badar i en pool någon som vet?
    har en återkommande dröm om det ...

• Forsfors

bride m: slog på google på drömlexikon, bada och fick fram att det skulle betyda lycka i familjen!

• 20th century fox

jag har ett drömlexikon precis vid sängen så när jag vaknar slår jag upp på en gång innan man hinner glömma.

• Bride M

Forsfors , tack för drömtolkningen....
    hoppas det betyder det.

Hade en konstigt dröm inatt, att jag var gravid och förlöste barnet själv...eller rättare sagt såg början av förlossningen och att blod rann...skumt

• Krokodilflickan

Jag och min pojkvän har flyttat utomlands för att jobba och här kan jag inte ha med mig mina älskade katter så de bor hos mamma och pappa. Jag saknar dem nåt fruktansvärt och inatt hade jag en jättehemsk dröm om dem.

Jag är hemma hos mina föräldrar och ska backa in bilen på gården, men det går lite för fort, jag har ingen kontroll och jag hittar inte bromsen. Det hela slutar med att jag kör över min ena kisse och han dör och blir bara mos... usch... jag vaknade och grät och grät och mådde illa. Mår fortfarande illa när jag tänker på det. Var tvungen att ringa hem och kolla så allt var ok med mina kissar och det var det, som tur var.

Är det nån som har nån aning om vad denna drömmen kan betyda? Den var så frukansvärt hemsk bara och jag brukar inte drömma hemska drömmar så ofta...

• nejlika

Dromde att jag var Lucky Luke och skulle gifta mig ute i en oken. Men jag ville kolla en sista gang i nan brollopstidning for att se om jag hittat ratt klanning sa nar jag oppnade den var alla kladda i bara underklader och dessutom pratade de med mig!! Till slut hade jag iallafall en "klanning" av nat vitt trasigt lakanstyg och red ivag pa Jolly Jumper

Svar på tråden drömtolkning