Noter till "still the one", Shania Twain? och / eller Öppna din dörr m Tommy Nilsson
Är det någon som kan hjälpa mig med detta? Det är kris, ska träffa kantorn på fredag!
sweetlinda@spray.se
Är det någon som kan hjälpa mig med detta? Det är kris, ska träffa kantorn på fredag!
sweetlinda@spray.se
Kolla www.notpoolen.se
är inte det dyrt att beställa därifrån?
Det går inte ändå har ingen skrivare hemma
Det kostar 25 kr per nötter, men det är klart om man inte har ngn skrivare så kan det bli svårt...
Kan du inte låna skrivare på jobbet t ex?
Kram
Tror inte kantorn behöver not till en sån låt...är ju bara 3-4 ackord.
Tag med en skiva istället.
Alla kantorer är inte så bra med det där med ackord och liknande.. Jag sjöng på ett bröllop i somras och ville ha sångerna i andra tonarter.. Då ber hon mig skriva om alltihopa!! 3 sånger, för hon inte kan (eller orkar) göra det själv.. Det var inga svåra saker alls, men alla kantorer är inte så duktiga!
Hur betalar man på notpolen? Kommer det en räkning?
När du skriver ut noterna så kommer det ett extra papper med faktura..
Ok tack så mycket för hjälpen!
har varit inne på notpolen nu, men hittar bara öppna din dörr. Ej Still the one är det ingen som har den?? Snälla jag ber er!
Den ska finnas i en notbok som heter "Ultimate 90s songs". Gå till närmsta bibliotek. Har dom den inte själva så kan dom hjälpa dig med fjärrlån från ngt annat bibliotek.
Lycka till! /R.
Sweetlinda:
Jag är själv ute efter noter till den låten och hade hoppats på att du skulle få svar.
Jag började leta lite själv i gamla tråda och detta är vad jag hittade.
www.musicnotes.com
www.brollopsguiden.e-butik.se
Här fick man flera låtar, så det var ganska så dyrt.
Kanske kan det vara nån hjälp.
har inget instrument här, men jag tror det är såhär.
Vers: B Eb F
B Eb F
Stick: B Gm Eb F
B Eb F
B Eb F
Ref: B Eb Cm Eb
B Eb F Eb
B Eb Cm Eb
B Eb F
Ackorden är alltså till: Still The One