• Brud Anette

Morgongåva till make??

Ska man ge morgongåva till sin make? Har ni npgta tips på vad man kan köpa, inte allt för dyra saker.
    Tack

• Svar på tråden Morgongåva till make??
  • Liwa1

Det är väl upp till var och en om man vill ge en morgongåva.

Jag gav min man en. En sådan där superduper rakapparat som gör ren sig själv, massa olika lägen hit och dit, kan snurra, timer, gel, och jag undrar om den inte kunde gå ut med hunden med ;)

En sådan där sak som en karl blir glad över typ alltså

• MTM

Kklart att man ska ge sin blivande en morgongåva, eller i alla fall jag ge min, för han är så söt! Jag gav honom en humidor, ett skrin man lägger cigarrer i för att de ska hålla sig fuktiga. Det ville min man ha. Andra tips: Secret Box, bilder på dig själv lite avklädd sådär, finns en del trådar om det härinne, någon upplevelse kanske, typ något ni gör tillsammans, en fin klocka, någon hade gett bort 3 flaskor vin av varierande kvalitet och skrivit något om vinet, n¨gon annan här inne har gett bort en bok där hon har skrivit en massa anledningar till att man älskar personen. Ja, det var vad jag kunde komma på.
    Lycka till!

• Brud aug 2005

Jag ska ge min man en secret box.... annars har jag tänkt på att man kan köpa rakhyvlar (det finns ju jättefina på www.rakborstar.nu)

• brudimaj

Jag gav en fickplunt som jag graverat på.
    Det hade han talat om flera gånger att han ville ha.

• bluecat

Jag gav min en vinrad som han fick hyra i Frankrike..väldigt uppskattat om än lite dyrt..runt 1700 kr för ett år, men det var det värt

• Honey Bunny

Jag gav min man ett fallskärmshopp!

• Whiskie

Jag gav min man graverade manschettknappar och en slipsnål i silver. Väldigt uppskattat.
    Men det fick han dagen innan bröllopet så han kunde använda knapparna till frackskjortan..

• ^mia^

jag kommer ge min man en klocka det vet jag att han både behöver och vill ha.
    tycker att det är gulligt att man ger varandra kärleksgåvor..

• raskan

kommer att göra som whiskie!!!Hur mycke kostade knapparna med gravyr å nålen???Kramiz millan

• Whiskie

Jag tror jag gav ca 900:- för två ovala knappar i matt silver med gravyr och en slipsnål med både silver, matt silver och en guldrad.
    Var på Albrekts Guld

• A-K78

Min man fick konsertbiljetter av mej när vi gifte oss i juli. I mitten av november åker vi på weekend till Cphg och då ska konsertbiljetterna utnyttjas också. Känns jättemysigt, som en extra liten smekmånad.

• zoe jacobs

brudimaj!!! var hittade du denna fickplunta och vad kostade gravyren?

• kaboooom

Kom just på iden att ge honom en longboard skateboard, han vill lära sig åka...!!!
    och sen airbrusha eller spraya ett typ kärleksmotiv på undersidan...
    men det blir kanske för dyrt...
    Men häftigt!

• mli_b

Jag gav min man tre flaskor vin, en till vår ettåriga, en till den femåriga och en till vår tioåriga bröllopsdag. Det var inte varierande kvalité, det var dyra (100-170:- ), fina och förhoppningsvis mycket goda viner

Jag (mannen) uppskattade det verkligen. En fin tanke och något vi kommer att ha glädje av senare (både tanken och vinet).

• Brud Anette

Tack så mycket för alla idéer. Det får bli fint vin till min blivande make.
    Tack!

• zera

jag funderar på en ballongfärd, vet någon vad det kan kosta?!

• inni

ballong flyg är en jättebra ide men välj inte upp& Ner ...de har urusel service, inga garantier och dåliga villkor! Ta hellre ett mindre företag med mindre ballonger, lite dyrare men väl värt det!! Tro mig!

Svar på tråden Morgongåva till make??