Elizabeth Arden eight hour cream?
Har problem med torra läppar, avd jag än testar för cerat.Kan inte ha försvarets då det är jordnötsolja i, men har hört att eight hour cream ska vara helt suverän.nån som vet vad den kostar och var den finns?
Har problem med torra läppar, avd jag än testar för cerat.Kan inte ha försvarets då det är jordnötsolja i, men har hört att eight hour cream ska vara helt suverän.nån som vet vad den kostar och var den finns?
Rekommenderar 8 hour cream, både vanlig tub o läppmoj (finns i fina färger oxå!).
Jag använder min Elizabeth som en "inpackning" på nätterna, och det fungerar superbra! Vaknar varje dag med lena mjuka läppar! På dagarna däremot tycker jag att den försvinner så snabbt... Se till att få i dig tillräckligt med vätska, det har jag problem med, varför jag får torr hud.
Armens hudsalva som finna att köpa på apoteket är som sänt från ovan för torra läppar, I promise!
Jag gillar 8 hour jättemycket, men just nu räcker den inte till för mina läppar. Jag har köpt munkens bisalva efter tips om den här på BT och den är verkliigen toppen. Kostar runt 35-40 kronor på hälsokost. Innehåller bla bivax, olivilja och bikitt, inte vatten som är utttorkande. Den rekommenderar jag varmt, samt 8 hour oxå såklart!
Jag tycker att 8hour cream luktar så illa. Jag använder bioterms "lypsyl". Mycket fräshare tycker jag.
Jag tycker att 8 hour cream är överskattad! Visst den funkar, men inte bättre än Idominsalva som är mycket billigare.
den stinker!
Den luktar som sagt inte så gott men den är väldigt bra tycker jag.
Har tipsat om det förr och gör det igen: Munkens bisalva - billigt, naturligt och kalasbra!
Visst är den bra MiaMaria!
Jag skulle precis lägga in om Munkens bisalva. Håller fullkomligt med branwen och MiaMaria. Den är 100% naturlig och gudasänd för torra läppar.
/L
Lina L
8H ger en fin glans, idomin blir man vit av, inte så snyggt.
Leonore & branwen
Ja den är toppenbra! Köpte Dr hauschkas "lypsyl"på samma affär för 20 spänn extra för att jämföra, men den är inte på långa vägar lika bra. Den har jag bara som reserv nu. Älskar munkens! Det var nog du branwen (eller någon annan, minns inte)som tipsade om den i en tråd. Tackar så mycket, klarar mig inte utan den!