• Lilac

    Kirs! Måste gå ner i vikt till the big day! SNABBT!

    Ett gyllene regel för att tappa kilon - snabbt:

    Om du rör på dig och äter mindre och framför allt rätt mat, kombinerat med att dricka minst 2Liter vatten/dag, så kommer du få resultat.

    Jag bantade 10kilo på 3veckor. Min midjemått minskade med 4cm, höftmått med 5cm och låren sjönk också de några centimeter. Då åt jag som vanligt, fast mindre portioner och inga sötsaker alls. Mycket frukter, bär och grönsaker. Och vatten drack jag 4-5Liter/dag. Jag gick en rask promenad 1,5timmar på morgonen före frukosten. Och så gjorde jag situps och andra styrkeövningar. Jag mådde lite dåligt de första dagarna, men när man väl kommit in i rutinen, så kändes inte alls tufft.

    Lycka till!

  • Lilac

    Måste bara kommentera det där med att vissa menade att jag drack för mycket vatten under min lilla kur.

    För mig var det INTE för mycket. Jag drack bara när jag var törstig. Jag menar redan under promenaden drack jag 1Liter. Sedan under styrketräningen 1Liter till och så till frukost en halvliter. Detta vart dessutom under den varma perioden under sommaren, så då är det väl inte så konstigt att man är törstig och det slinker ner 4-5Liter vatten per dag? Jag drack inget annat än vatten - inte heller några soppor eller varma drycker.

    Visst är det mycket om man plus detta skulle äta soppa, dricka juice, kaffe eller te eller på annat sätt få i sig mer vätska. Men det fick jag alltså inte.

Svar på tråden Kirs! Måste gå ner i vikt till the big day! SNABBT!