• Bröllopstokiig

Hur snabbt växer ögonbryn eller ögonfransar ut?

Tack för ett helt underbart forum!
    Tänkte bara fråga hur snabbt ögonbryn växer ut? Vi ska nämligen skrämma uppp bruden på hennes möhippa genom att raka bort ögonbrynen och eventuellt också färga henens blonda hår svart (med toning eller teaterfärg). Vi ska nämligen ha vålnadstema på möhippan.

Räcker 9 dagar för att ögonbrynen ska hinna växa ut?

Om ni vill ha tips på hur vålnadsmöhippa kan organiseras så delar jag gärna med mig.

• Svar på tråden Hur snabbt växer ögonbryn eller ögonfransar ut?
  • Bröllopstokiig

Hur kan man bara komma på en så urbota dum ide?????

Jag skulle be dom som gjorde något sådant mot min blivande fru att ta en tripp till ett varmare ställe och inte kontaka oss igen.

Jag har fått för mig att möhippor/svensexor skall vara något kul/minnesvärt...och inte någon traumatisk upplevelse.

Är detta något du själv skulle vilja bli utsatt för?

• Bröllopstokiig

Det finns tre märkliga inlägg gjorda med 5 minuters mellanrum, det är detta, det som handlar om rödvin på brudklänning och ett om att lägga ner möhippa för kompis. Alla tre har lite konstiga användarnamn som jag aldrig sett förut och symbolen med ett rött hopdraget anskte. Jag är ganska övertygad om att detta bara är en bluff.

• Bröllopstokiig

Nu drar det ihop sig för möhippan. Märkligt inlägg???
    Jag tycker mig ha sett bra mycket märkligare inlägg på denna sida!
    kanske kommer inte annorlunda idéer och funderingar fram eftersom de inte verkar uppfatats som korrekta av andra blivande brudar.

Vi kommer använda peruker på möhippan och vitsa till det på det sättet, bruden ska dock få tro att hon ska få håret färgat osv.

Det sak bli superkul! Vi har massor av bra upptåg för henne...

Tack för feedbacken, vi behövde komma in på litet mer realistiska ider, vi var nog litet väl kreativa ett tag.
    Som sagt, vad bra att detta forum finns!

• Bröllopstokiig

Jag hoppas att ni ändrar era tidigare planer för om det var jag som skulle råka ut för detta hade jag vägrat och gått hem. Tycker det är tasktigt att låsas att man färgar håret på någon.Hade vägrat att gå med på detta också. Förstår andra som skriver att dom inte vill ha någon möhippa då man får läsa om sånt här.

• Bröllopstokiig

Om mina "vänner" skulle göra något i den här stilen så kan jag lova att vi inte skulle höras av mer...! Jag vägrar att bli bortgjord på min möhippa överhuvudtaget, och är hellre utan helt. Jag skulle bli vansinnig.

• Bröllopstokiig

Ögonbryn tar jättelång tid att växa ut!

Gör det för guds skull inte!

Tänk på att en möhippa ska vara rolig för alla inblandade. Inklusive bruden. Fundera på vad bruden skulle tycka vara roligt istället!

Förstör inte hennes stora dag med alla era planerade upptåg. Om du läser tidigare trådar så är inte heller förnedring någonting som blivande brudar uppskattar, tänk på det!

• Bröllopstokiig

AmiAnka

Detta måste vara ett skämt, hur dum får man vara egentligen?

• Bröllopstokiig

Hej AmiAnka!

Jag tycker det låter som väldigt roliga idéer ni har. Det är helt klart lite annorlunda. Hur många möhippor har man gått på där bruden vägrar göra allt kul som man har planerat och i backspegeln blev möhippan tråkig så klockorna stannar!

Det tycks som om många läsare på denna sida överreagerar på hur elakt de ni planerar att göra är! Det finns väl mycket värre saker än att bli av med ögonbrynen! Och många män tycker att mörkt/svart hår är sensuellt och vackert!

Ett bra tips som avslutning på kvällen är att planera för och samla ihop ett lagom stort gäng med intressanta killar till en privtat efterfest. Det ger en extra spännande krydda för hela gänget och inte minst för bruden...

Lycka till!

• Bröllopstokiig

Visst tycker många män om svart hår, men att som brud få det ofrivilligt färgat 9 dagar innan bröllopet är lite väl magstarkt!

• Bröllopstokiig

Vilket tjafs det blev idag-är övertygad om att det måste vara ett skämt, om inte har den blivande bruden inga riktiga vänner. Bröllopsdagen är den finaste dagen i ens livs då man verkligen vill känna sig vacker. Utan ögonbryn och med korpsvart hår gör man inte det!! Please, be nice to each other....

Svar på tråden Hur snabbt växer ögonbryn eller ögonfransar ut?