• Betania

Den eviga kampen mot vågen... Enkät!!

Hej på er blivande brudar!

Tänkte bara kolla av hur många som tänkt gå ner i vikt till bröllopet; hur mycket på hur lång tid, har ni satt igång redan eller skjuter ni det på framtiden? Eller är ni helt nöjda som det är eller vill rentav gå UPP i vikt?!

Det är ju en stor dag som skall förevigas på miljoner bilder och tittas på om och om igen och jag vill känna att jag verkligen gjort mitt bästa för att vara så fin som möjligt... Sen är jag en naturligt runt och kurvig tjej och jag skall ju se ut som mig själv!

Hur tänker ni?!

• Svar på tråden Den eviga kampen mot vågen... Enkät!!
  • Loka

Jag hade ambitionen att gå ner några kilon (5-7) men det har inte blivit så och nu känns det som om det kvittar. Jag ser ut så här och det är inte helt fel .

• Ananas

Jag vill ner i vikt men det har inte med bröllopet att göra! Har på det senaste året blivit av med 14 kg och gifter mig inte förrän nästa höst. Vill bli starkare och lite slankare för min egen hälsas skull, bland annat mina knän.

Sedan är det ju en bonus att kläderna sitter snyggare och man mår bättre och blir därför vackrare! :)

• Josefine_

Hade tänkt det men nu vet jag inte riktigt hur det går längre. Sista klänningsprovningen är om två månader men jag kommer ju aldrig igång ju...

• Carmencita

Femton kilo Tog ett år men jag har tagit det väldigt lugnt...

• Gulla

Ja, jag har ju snart sytt klart min klänning så nu gäller det att hålla figuren i så där ett halvår...
    Har inga vikt ambitioner åt något håll ändå, vilket nog beror på att förr vägde ett par kilon för mycket (5 kanske) och nu väger jag enligt mig själv lagom men alla som minns hur jag såg ut förrut (när jag festade, fikade och konstant åt när jag pluggade) tycker att jag är för spinkig och drar sig inte heller för att kommentera detta.

• Nyfiken gul , nu fru

jag ska ner nånstans 5-6 kilo för då slipper jag sy om min klänning!

Tänker sätta fart efter jul o nyår.. vägrar sitta o knapra salladsblad när andra vräker i sig jansson o skinka...

• blivande fru J

jag börjar nästa år, bröllopet är ännu inte planerat men jag tänker då inte vara fte när jag gifter mig, så lika bra att börja direkt

• Snuttan123

Jag gifte mig i juni förra året och var smal (nåja) fram till ett halvår innan. Gick av någon oförklarlig anledning upp men sedan, efter bröllopet, gick jag ner till min vanliga smala vikt. Irriterande, men jag kan säga att på den stora dagen gör inte 5 kilo extra så mycket

• ChristiansBrud

jag vill gå ner ca 20 kilo totalt. men det är då under ett och ett halvt år. har redan gått ner ca tre under en-två månader.
    det har inte så mycket med bröllopet att göra, jag vill ju vara smal oavsett vilket.

• Bebbsen05

Jag hoppas gå ner flera kilon! Ska föda i mars och gifta mig i juli.. ;)

Annars tycker jag att det inte spelar så stor roll. Min sambo älskar mig för den JAG är, han lär ju inte älska mig mer för att jag går ner i vikt. Och jag känner mig vackrast när jag känner mig lskad av honom... :)

Svar på tråden Den eviga kampen mot vågen... Enkät!!