• Jennifer E

Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?

Frågan har ställts tidigare men eftersom användarna här byts regelbundet (förutom vi rävar "utan liv" ) så kan man ju fråga igen!

Själv är jag inte gift, dock förlovad sedan juni förra året. Bröllop blir om några år som vi tänkt oss nu men man vet aldrig vad som händer, åt något håll!

Svara den som vill bara (såklart)!

• Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?
  • Mastermind

Sambo och förlovad fr.o.m dec detta året.

• ztar

Sambo sen 99, förlovad sen 2001, gifter oss 2005! *längtas*

• The Angel

Jag är sambo sen i september detta år och vi har varit tillsammans i två år. Inte planerat in bröllop men det kommer nog en dag. Har hittat min själsfrände :) Appropå det..läs boken: Själsfränder av Rita Rogers (finns som pocket) Suverän bok!
    Kram på er alla

• Keri

Sambo sen juli i år. Förlovade oss månaden efter, dvs augusti. Gifter oss gör någon gång efter 30 (är båda 27 år nu).

• Tetze

Sambo sen ett år. Men särbo just nu, eftersom han pluggar utomlands.

• Guldfisken

Jag har varit tillsammans med min sambo i tre och ett halvt år och vi har bott tillsammans i drygt ett år. Den 1:a december är det dock slut med det, då flyttae jag till mitt egna lilla ställe.

• Guldfisken

... och då antar jag att jag per definition kommer att vara singel också...

• Forsfors

tyillsammans sen 2000 (träffades 99), förlovade sen 29/10 2003, ska gifta oss 22/6 2007 har vi tänkt.

• ProudWoman

ogift oförlovad osambo, oihop med nån... singel helt enkelt sen ca 1 v tillbaks då det tog slut med sambon och fästmannen. Vi skule gifta oss, men jag har inte lust att lämna BT, för det är så trevligt här

Svar på tråden Hur många här är ogifta, singlar eller dyl?