• Golvmoppen

Några fler som giter sig i maj -05?

Vore kul att få kontakt med fler i Göteborgstrakten som skall gifta sig i maj-05.

Utbyta tips och råd, men även kanske kunna ses. Få prata av sig lite grann med andra i samma situation just nu.

Mvh Sara
    lasa77@hotmail.com

• Svar på tråden Några fler som giter sig i maj -05?
  • KatjaA

Hejsan!

Vi ska gifta oss 28 maj i Råda kyrka. Har du börjat prova klänningmodeller ännu? Hmmm finns ju hur mycket som helst att välja på,funderar på vem man ska be om hjälp med kritisk rådgivning. Min bästa väninna när det gäller klädråd bor nämligen i Brighton och det är ju en bit att pendla!

• Cotterpin

Här är en till :)
    Den 28 maj närmare bestämt.

• raskan

Jag gifter mig i stockholm den 14/5.Kramiz millan

• Sanna05

Hejsan Majbrudar!

Vi gifter oss i St Birgittas kapell 14 maj. Vi har kommit en bit på väg och bokat festlokal (Villa Belparc), frisör och så har jag köpt min klänning.
    Det vore kul att hålla kontakt fram till maj och utbyta erfarenheter...

Hur långt har ni andra kommit?

Kram
    Sanna

• MimmiPigg04

Hej!
    Här är en till !
    Vi gifter oss i Gbg 14 maj.
    Har inte kommit så långt i planeringen mer än att vi har bokat lokal och kyrka.
    Men det är ju ändå det viktigaste.
    Har varit ute och provat klänningar en gång för att se vad som finns mest, kul!

• raskan

Vi har bokat kyrka,lokal.Köpt klänning å fixat catering.Kramiz millan

• Miss Ivory

Hej på er!

Här är en till som ska gifta sig den 28/ maj. Vi ska gifta oss i St:Birgittas kapell.. Har preliminär bokat festlokal, köpt klänning och slöja, hittat ringen jag vill ha...

Har den senaste veckan tänkt mycket på inbjudningskorten som jag ska göra själv. Har haft en grundtanke att ha havstema på allt, men mina inbjudningskort blir inte alls i det temat. Kanske ska jag ändra alltihop... Måste boka präst med och vet inte vilken!! Har ingen präst som vi känner så bra för. Kanske har ni några tips?

När har ni tänkt att skicka ut inbjudningskorten?

Ha det gott så länge.

• Cotterpin

Jag har tänkt skicka ut våra i början av mars, men det kommer gå ut en "save the date" notering på våra julkort.
    Eftersom jag vet att det är en del som reser i släkten, vill ju att dom skall vara hemma med! :)

• GBG_Norpan

Här är en till 28: majare!

Vi har bokat kyrka, lokal, catering & frisör, bestämt hur allt i pappersväg ska se ut samt prel. bokat en fotograf.

Norpan

• Sanna05

Vi tänker nog skicka ut våra inbjudningskort redan i januari. Vi har många långväga gäster som behöver lite tid för att boka hotell.

Vi har inte heller bokat någon präst ännu. Vore jättetacksam för tips! Måste det vara någon från hemförsamlingen eller kan man välja från någon annan församling i Gbg-trakten?

Sanna

Svar på tråden Några fler som giter sig i maj -05?