• Jennifer E

Friskis & Svettisanhängare, se hit!

Vilka är era favoritledare i STHLM, innerstan?

Mina är Soulef Solidj och Kristina Westermark. Båda har modern rolig musik och roliga pass. Lite trixiga, särskilt Soulefs för det är puls!

Idag ska jag testa avspänningsjympa på Annexet. Det är 20 min avslappn och lugnare jympa men man kanske kan ta i lite extra!?

Berätta, snälla och förklara gärna VARFÖR någon är er favorit så vet man om det kan vara ngt man skulle gilla!

• Svar på tråden Friskis & Svettisanhängare, se hit!
  • Jennifer E

Jag har andra småfavvosar också, av ungefär samma anledningar;

* Linn Wikman

* Benny den Juan Olsson (alla tjejers favvo, inte min pga utseendet men det är kul att se alla brudar som hänger efter honom! rätt bra pass)

* Anders Nilsson (schlager och en dansbandslåt )

• Jennifer E

Nähä, den här tråden var tydligen inget kul, slipp då!

Jag VET att många tränar på Friskis i stan, come on! Hit med era favvosar!

Var på puls på F-plan ikväll med en Anna som verkade vara spanjorska eller så. Riktigt kul! Och svettigt, skäl för namnet...

• mysproppen

Sveavägen onsdagar kl 18.
    Ett väldigt bra puls pass, Viveca Anell. Alltid lika glad, peppande, nästan alla låter är bra, mycket bra och roliga rörelser!
    Det är mitt favvo iallafall. Någon som har nåt bra o tips om på måndagar kl 18 eller fredagar kl 17. Går på svea, kungsholmen, vasa real eller city.

• Molly

Hej!

Min favoritledare är Irene på Hornstull, måndagar 17:30 baspulspasset! Hon har en charm och utstrålning som gör att man orkar det där lilla extra. Musiken är också suverän! Kan verkligen rekommenderas! Annars är Maria på baspasset innan Irene också jättebra! Henne hade jag förra terminen och hon är också en stor personlighet med massor av charm.

Kram från mig på Hornstull

• Jennifer E

Vad heter hon du skriver om då? Gärna efternamn också om du kan, det är bra att ha när man tränar på olika ställen! Jag går mest på F-plan men var på ett skivstångspass på city vid 16 i fredags, jättebra! Framförallt musiken. Madonna, Paula Abdul, någon schlager, sånt man gillar om man är född på 70- & 89-talet. Många av oss iaf...

Han hette Mats Persson.

• Molly

Efternamn ja...!
    Irene Lundborg Jasbutis
    och Maria Pousette. Sistnämnda gympar på onsdagar 16:30 (och inte måndagar som jag råkade skriva). Båda har varierande musikstilar och skapar mysig stämning på passen, speciellt vid stretchen efteråt.

Får väl se om dessa pass blir fullbokade nu...?!

• Jennifer E

Nädå, det är nog lugnt!

Upp, upp!

• LMK

Min "favvo" är Katarina Carlén som bla. kör ett medelpass på Hornstull Tis. 18,00. Det är fullt ös från första stund. Perfekt om man tycker att Intensiv är fööör tufft. Detta ligger någonstans mellan.

Svar på tråden Friskis & Svettisanhängare, se hit!