• ^mia^

En träff kanske...

Hej Allihopa..!!

Finns det någon mer än jag som är lite sugen på en ny träff snart..??!!

• Svar på tråden En träff kanske...
  • monki

En fredagskväll med en öl eller två låter inte helt fel.
    Jag hänger gärna med på det

• ^mia^

nej..visst gör det inte..!! det hade väl varit kul..

• ISLA

Hänger gärna också med på "en" öl, bara det att den närmsta fredagen jag kan är inte förrens den 22.

• J.M.

He he.. det här blir spännande.. jag kan inte nu på fredag och jag kan inte den 22 heller...
    Vi kanske kan göra så att vi träffas hemma hos ngn nästa vecka och så har alla med sin sina kalendrar och så kan man boka nästa träff då, vilket kanske kan bli en fredag..?

• ISLA

Ok, det verkar vara svårt att få ihop dagar som alla kan.
    Men vad säger ni om nåsta vecka? Helst ons eller torsdag för mig, men fredag går också bra.

• J.M.

Jag kan onsdag och fredag nästa vecka

• Bröllopstokiig

Jag kan också fredag nästa vecka

• ^mia^

Hej på er..!!

Hur går det blir det någon träff..??
    Vad jag kan se här är det inget bestämt.. den ända agen jag inte kan denna veckan jag inte kan denna veckan är torsdag.. Men när jag tittar mer noggrant verkar alla kunna på fredag..!!! vad säjer ni..??

• monki

fredag passar bra för mig.
    Vad tycker ni, någon annan som kan?

• ISLA

Kan nog inte på fredag tyvärr. Har bokat träff på stan med en utav mina tärnor. Fast de e klart det beror på vilken tid ni hade tänkt?

• Eva2

Hejsan tjejer!
    Jag är en Halmstadtjej som bor i Stockholm. vi har planerat bröllop i skåne till nästa sommar men allt verkar slå slint vad gäller lokal. Därmed har jag insett att jag bör börja titta i halmstad också.

Jag har inte pratat med någon av er innan och ni suckar säkerligen när jag frågar var ni ska ha era bröllopsfester och självklart när ni ska gifta er?

• ^mia^

Eva2..

Självklart suckar vi inte..!!
    Vi skall gifta oss i Sperlingholms kyrka. Festen skall vi ha i Snöstorps allmogegård, anledningen till att vi skall vara där är att det är en stor rymlig lokal som tar 120 personer, har 117 på vår "gästlista". Det bästa för vår del är att där är ett jättefint kök eftersom vi har en nära släkting som skall ordna med maten..!
    Vad har ni tänkt er..??

• J.M.

Eva2
    Aldrig att man suckar när ngn frågar om när man ska gifta sig, man kan svara på det hur ofta som helst.
    Vi ska gifta oss i St Olofs kapell och ha festen i Tönnersjö bygdegård. Bröllopet går av stapeln 27/8-05 så det finns gott om utrymme för planering.

Svar på tråden En träff kanske...