• vinterbrud !?

HögaKusten

Är det ngn som har tips på en festlokal i HögaKusten?? Nordingrå,Nora,Ullånger,Skog,Lugnvik eller ngt.närliggande områdde. Vi kommer att ha ett vinterbröllop och vi blir ca 100 personer på festen!! Hoppas ihärdigt på tips!!

• Svar på tråden HögaKusten
  • vinterbrud !?

Åh tack för tipset Ztar!!! Docksta är ju nära faktiskt!! Huvudsaken är ju att det är uppvärmt även på vintern, åh vilka fina bilder man då kan fota med berget i bakgrunden!!! Hur tar man sig dit, åker man in i själva docksta??

• ztar

Om du menar festlokalen så:om du kommer söderifrån: Man åker förbi själva Docksta och Preemmacken. Sen svänger man in till vänster till skuleberget.Skyltat mot slalombacken. Ligger en bit in på vänster sida. De är en stugby bakom.

Från norr: Sväng höger efter du har åkt förbi skulerövaren, skyltat mot slalombacken.

Kyrkan ligger ovanför själva Docksta, man svänger in på första infarten om du kommer söderifrån, den andra om du kommer norrifrån. Nästan direkt till vänster (andra infarten) när du kommer från söder så finns det en pytteväg som går brant upp, följ den och så kommer du fram till kyrkan. Den är öppen så man kan gå n och kika! (men jag antar att det är fastlokalen du ville veta vart den låg :) )

• ztar

Vart kom den där lila skrikgubben ifrån?? *hihi*

• ztar

om du villha mer tips är du välkommen att söka upp mig på msn:
    zara _ the _ star @ hotmail.com
    Ta bara bort mellanslagen!

• vinterbrud !?

Aha... tack för det Ztar!! Då ska jag kolla upp det lite mer så får vi se vad som händer!! Hur har du det med dina planer då?? Är det nu i sommar ni gifter er?? Vi ska inte gifta oss förrän i januari 2006 så man är ju ute i `god´tid!!!*ler* Men kul är det iaf.... Har du hittat ngr. fina inbjudningskort??

• ztar

Vi gifter oss den 16 juli 2005!

Vi tänker göra våra egna inbjudningskort, har hittat jättefint papper som vi ska dekorera, fick ett tips av en annan bröllopssida :)

Vårt enda problem just nu är vad vi ska ha för musik!! Har du nått tips på ett bra coverband??

Vart kommer du ifrån förresten, har ni anknytning till Nordingrå?

• vinterbrud !?

Ja min pappa är ifrån Nordingrå men nu bor han i Örnsköldsvik, och det är ju såååååå vackert där ute!!! Coverband hm ...ja det var en svår fråga!! Det beror väl på vad man vill ha för typ av musik... Livin cover men dom är nog väldigt dyra!?(det är ju väldigt ös när dom spelar, dom är ju bra!!) Vet ett annat gäng som håller på ...ska kolla det med en kompis!, hon vet! Meddelar dig om det sen!! Ja jag hittade oxå ett tips på hur man kunde göra sina egna bröllops kort, det var med transparant papper på et vanligt inbjudningskort-super fint men nu hittar jag det inte!! Kom inte ihåg hur det var man skulle göra!

• ztar

Jag vet vilket du menar, vi ska knycka samma koncept fast skippa transparenta papperet och skriva direkt på kortet med skrivaren! De finns på en annan bröllopssida men nu kan jag ju inte skriva adressen här för då blir den stoppad (har provat...) sök på brud+bröllop :) Där finns den :)

• ztar

Livin Cover tar minst 8.000... De är ju bra men lite dyra som sagt,,, Skulle bli jätteglad om du får reda på vad det där andra bandet hette!! :)

• vinterbrud !?

Ja nu vet jag hur det var !!! Det är ju en kille som har trubadur han heter Rickard. vill du ha tele. nr till honom så säg till så kan jag maila det till dig!! Han är riktigt duktig!!!

• ztar

Hmm helst skulle vi vilja ha ett band,,, Inga förslag på de?

• vinterbrud !?

Nä tyvärr så vet jag inte av fler ... Hoppas att du får tag på ett band som inte är sååå dyrt!! Hör av dig om du vet, vore ju fint att veta om ni blir nöjd med dom!? Luskar vidare... hör av mig om jag hittar ngt. bra band!!

• ztar

Vinterbrud, hur går det med planerna??

Svar på tråden HögaKusten