HögaKusten
Är det ngn som har tips på en festlokal i HögaKusten?? Nordingrå,Nora,Ullånger,Skog,Lugnvik eller ngt.närliggande områdde. Vi kommer att ha ett vinterbröllop och vi blir ca 100 personer på festen!! Hoppas ihärdigt på tips!!
Är det ngn som har tips på en festlokal i HögaKusten?? Nordingrå,Nora,Ullånger,Skog,Lugnvik eller ngt.närliggande områdde. Vi kommer att ha ett vinterbröllop och vi blir ca 100 personer på festen!! Hoppas ihärdigt på tips!!
Restaurangen vid Höga Kusten-bron?! Den ligger så vackert...
Ja vi har varit där och kollat men det är ju lite väl dyrt där!!! Underbar mat och vacker läge...vore en dröm!! Rummen där är tyvärr allt annat än romantiska.. små och kala!! Känns som båt hytter Har du inga fler ideér????
Hej Vinterbrud.
Näske krog i Bjästa ligger fantastiskt och har toppenmat. Sandslåns restaurang i Lungvik. Björnstugan i Ullånger. Hotell Erikslund i Ullånger.Kiörningsgården i Nordingrå. Mannaminne i Nordingrå (vet inte om de hyr ut men är nog det mest fantastiska ställe i Norrland. Kanonmat också) Kolla runt lite. De flesta finns nog på nätet.
Whoops. Det var inte meningen med någon smiley där. Den kan misstolkas.
Tack såååå mycket för alla tips!! Kom gärna med fler om du vet ngt.!!!! Vet du ngt om körningsgården!? Tar dom så mkt folk?? Har hört att det är fint där!!
Hej igen.
Jag kan inte hitta fakta hur många de tar men betvivlar 100 pers. Näske krog klarar det antalet men ligger lite mitt emellan de större orterna. Var ska ni gifta er? Var ska de flesta bo? Det är ont om stora lokaler.
Gå in på www.entrehogakusten.se
Där hittar du massor av fakta om olika restauranger, boende mm.
Vi kommer förmodligen att gifta oss i Nordingrå kyrka!!! Vad snäll du är som ger mig så mkt. tips!!! Tack tack!!! Det som är problemet är ju att vi ska ordna maten själva med familjen så vi vill bara hyra en lokal, behöver alltså inte vara en restaurang!!! Ska kolla in länken du gav mig!!!!
Hej vinterbrud!!
Jag kommer från nordingrå och ska också gifta mig där i sommar!
Vi ska ha festen på Dockstas Bygdegård, kostar 300:- dygnet, så kan man hyra deras porslin om man vill.
De har haft 140 gäster som mest tror jag, det ligger nästan viud skuleberget, jättefin och fräsch lokal med kök och konferanslokal ovanpå där man kan slänga ut några sovsäckar om man blir trött :)
Brevid finns ju en stugby med stugor, minns inte riktigt hur många just nu men ring gärna och kolla! Ring på Docksta BordtennisKlubbs kansli och fråga! (DBTK)
Men vi gifter oss i Vibyggerås gamla kysrka från 1690 :) den är jättefin om ni vill gifta er lite nrämare till :)
Rymmer kanske 150-200 pers lätt.