• cricri

Någon som känner till Stadshusklippet i Solna?

Hej, har just fått ett inflyttningserbjudande från Stadshusklippet i Solna, dvs. en rabattkupong för en behandling. Jag vill klippa håret och skulle vilja veta om salongen är att rekommendera eller inte. och i så fall hos vilken frisör osv.

Är det någon som vet??? Berätta gärna.
    Tack för alla svar.

• Svar på tråden Någon som känner till Stadshusklippet i Solna?
  • Bride M

Hej
    om det är det stället, som jag tror det är.... i solna centrum där en syrian kvinna är ägarinnan så skulle jag inte gå dit! jag har nämligen klippt mig där... oj det var mitt livs största misstag. Jag hade långt hår till midjan och ville klippa cirka 10 cm och de klippte av hela 33 cm.... jag vr så himla förbannad.Fast det var inte ägarinnan som klippte utan en annan kvinna. Skulle råda dig att föna håret eller liknande där men klipp dig inte....det gjorde jag och alla som såg mig tyckte synd om mig, för håret var förstört...:(

• cricri

Jätte tack, Bride M. Du har åtminstone kunnat förhindra någon annans mislyckande! Jag vet inte vem äger salongen, jag har inte varit där och bor inte direkt i centrum heller, men om du säger så ska jag prova en salong som rekommenderas här i stället.

• Bride M

Varsågod...jag önskar någon hade varnat mig hi hi ;)men det har gått ett tag så håret har växt ut lite iallafall!

Svar på tråden Någon som känner till Stadshusklippet i Solna?