• ProudWoman

läskigt, sambon är ju lik...

underbart... insåg idag varför jag utseendemässigt föll för min sambo. Hittade en gammal bild på en yngre osminkad Brian Warner (Marilyn Manson, en av de vackraste män jag vet), och insåg att han och sambon är utseendemässigt i ansiktet kopior... Inte undra på att man tycker sambon är sexig

• Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...
  • Jennifer E

Juvelia, nä det har du rätt i faktiskt! BT måste ha tagit bort det inlägget. Det var en person som kallade sig Ann Nonym som hade skrivt ngt i stil med "jaha, vad ointressant, vem bryr sig?" Det var det första inlägget och var riktat till trådstartaren, nu är mitt inlägg först istället.

Nu vet du!

• Jennifer E

Maddisen, nepp, han var inte lik Cruise tycker jag. Men snygg är han ju!

• maddisen

Jennifer E

Hihi, ja det är han ju :) Världens snällaste är han också!

• Keri

Vilken inlägg är det som Jennifer E hänvisar till när hon skriver om Ann Nonym? Jag hittar det inte?

• Keri

Ah, jag läste inte ordentligt. Nu fick jag mitt svar angående första inlägget.

• Freja

Frances - en hockeyspelare (tyvärr har jag glömt namnet, återkommer om det ploppar upp i huvudet).

/F :)

• Mrs. Robinson

Han liknar en fylletratt pa Roskilde

:)
    :)

• Jennifer E

Eh? Känner ni varann Mrs Robinson och Frances?

• Frances

Jennifer E:

Nej, inte alls... hursa? hehe

• Granis

Min man liknar Casper i Arvingarna fast väldigt mycket sötare och pojkaktig. Han har kört taxi förr i tiden och då fick han höra det jämt av gamla tanter.
    Han tycker att Arvingarna är värsta fjantbandet så han blir riktigt itchy när man påpekar det.

• Mrs. Robinson

Fotot var sa kul, for det var sa uppenbart att han var pa luven och att han befann sig pa festival. Han kanske campade, vad vet jag. Talten stod lite val nara varandra, alltsa kan det bara vara festival.

En typisk fylletratt pa festival alltsa. Sa dar har vi sett alla vara vanner!

Mycket bra, somrigt kort!

• Frances

Hehe han var faktiskt inte pa festival, utan pa Korsika :) Han tranar en massa sa de cyklade runt dar med talt pa ryggen eller nagot.

Ingen aning om han var full dar, men jag antar det eftersom TJECKER DRICKER EN MASSA OL! :P

• Jennifer E

Haha! Jag undrade bara för att jag själv aldrig hade vågat skriva "han ser ut som en fylltratt på festival" till en okänd människa. Tycker dock att det är coolt att du vågade och att det blev bra mottaget! Skönt att alla härinne inte är superkänsliga...

• Forsfors

FluffigtFår är du säker på att det inte är Marilyn Manson? din sambo har kanske bara lurat dig att han är någon annan för att han vill gå på gatorna som en vanlig man

• Frances

Jennifer E:

Nja jag ar nog inte sarskilt kanslig, jag menar, jag bryr mig inte sa mkt om vad andra tycker nar Lukas ar det finaste som finns for MIG! :) Och som tur ar ar smaken som baken! :)

• Forsfors

Frances:
    är det en t-shirt från Öland jhan har på sig? jag har en likadan! (dags för intresseklubben att anteckna)

• Mrs. Robinson

Juste reaktion Frances, det ar precis sa det ska vara. Du forstod att det inte var klank samt har humor. Gott att se.

Det ar sa skont nar folk har den installningen, att ingenting vad nagon annan sager om den man alskar, for man vet sjalv vad som ar sanningen, dvs att det inte spelar nagonsonhelst roll vad andra tycker

Jag minns nar min kompis sa om min Tom " varfor hade han inte tandstallning nar han var liten ". Min reaktion var "va? har han sneda tander? ". Jag hade inte sett nagonting. Sedan nar jag fragade Tom om det sa sa han att han hade haft jattemycket komplex for sina tander i hela sitt liv, och jag visste ingenting. Jag brukar tanka pa det nar jag drar i mina karlekshandtag som han inte sager finns.

Skonheten sitter i betraktarens ogon, det ar sa fiiiint!!!

PS. Frances, jag tyckte att han var sot. Men full:)

• Jennifer E

Robinson och Frances, coolt! Jag är så rädd för att göra ngn lack tyvärr. Annars är jag inte den som ber om ursäkt för mig!

Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...