duscha o tvätta sig (för lite?)
Jag undrar hur ni duschar?
Jag har alltid tyckt att det går så snabbt när min man duschar. Igår såg jag hur han duschar,(han hoppade in i duschen där jag stod).Jag tycker han tvättar sig för lite och påpekade detta. Han sätter
duschmunstycket på stången ovanför huvudet och spolar vatten och försöker samtidigt schamponera skallen, och tvåla in lite mellan skinkorna, under armarna och snoppen utan att tvålen rinner bort innan han fått dit den. Och så låter han vattnet rinna. KLART.
Jag tvålar in hela kroppen men det gör inte han. Jag spolar med handduschen i baken och musen så man spolar rent men det gör inte han. Han har bara duschmunstycket ovanför huvet och vägrar att tvåla in hela kroppen. Han säger ju att vattnet rinner ju längs benena. DEt räcker väl.
Han blir ofta genomsvett då han cyklar en mil per dag till skolan, men han har inget luktsinne så han känner inte om han luktar. Jag tvålar alltid in hela kroppen och tvättar av händerna efter att jag tvålat in baken. Jag tycker detta är ofräscht o han tycker jag är överdriven.
Och jag som tycker det är så viktigt att va ren o fräsch särskilt i nedre regionerna om man vill ha sex.
Hur gör ni och era karlar när ni duchar?
Solkatten