Inlägg från: thosam |Visa alla inlägg
  • thosam

Norrköping!! Bröllop sommar -05

Vi skall gifta oss i Norrköping den 27 augusti.....

• thosam

Vi har bokat kyrka och festlokal för att det verkar nästan vara fullt redan. Kollar på budget.

• thosam

Vi skall har festen på Sörby Herrgård den 27 aug.

• thosam

Hej Sthlm/Norrköping!!

Kolla på www.bra-cater.se där finns lite info med priser och bilder hur det ser ut.
    Man måste ju ta catering från dem när man har festen där så att det ser ni priserna på också.

• thosam

Hej Sthlm/Norrköping!!

Vad kul att du tyckte om det också.
    Vi skall ha vigseln i Östra Eneby kyrka, den är fin och den ligger nära till festlokalen.
    Vi har inte planerat så mycket ännu, vi har bestämt att vi skall ha ungefär 60 gäster och försökt göra en budget (mycket uppskatad). Vi har bokat en kille som skall spela live musik, mycket duktig.

Hur långt har ni kommit??

• thosam

Min sambo håller på med inbjudningskort med det färgtema som vi valt. Låtar till kyrkan skall sjungas av min sambos systrar som är artister så att det kommer att bli helt underbart fint.
    Vi skall giftas oss den 27 aug.

• thosam

Vi funderar på att ha Rött och Guld.

• thosam

Många av de grejerna som man kan planera och boka i nuläget är väl klart tror jag.
    Hur långt har ni kommit??
    Skall ringa idag och prata med trubaduren som vi skall boka om han nu inte är upptagen.

• thosam

Min bror har anlitat en trubadur på deras bröllop och en 30-årsfest och han är mycket bra. Jag har nu bokat in honom för våran bröllopsfest.

Svar på tråden Norrköping!! Bröllop sommar -05