• *Juniphé*

Hur fira 7 års dag komb. läderbröllop?

Jag och min man firar 7 år tillsammans den 29:e och den 15:e sept firar vi tre år som gifta.

Det skulle vara roligt att överraska min man med något annorlunda... men vad?
    Han uppskattar INTE spa-behandlingar osv. Blommor och champagne förstår han inte charmen med osv. Med andra ord: svår karl att överraska...

Är inte särskilt rik heller, men vill ändå ordna något speciellt.
    Hur överraskar ni era älsklingar?

Någon som kan tipsa om vad jag kan hitta på? Bor i Karlstad, så lokala tips mottages också tacksamt.

• Svar på tråden Hur fira 7 års dag komb. läderbröllop?
  • *Juniphé*

ingen som brukar uppvakta sin karl här?

• Browneyed Girl

Ta en nostalgitripp till bröllopskyrkan, medtag picknick att äta i nån backe i närheten och ge honom ett presentkort på en biokväll med dig.
    Själv uppskattar jag såna superenkla grejer...

• *Juniphé*

Bra tips!

Vi har faktiskt inte varit till kyrkan sen vi gifte oss. Så det är ju på tiden. Åsså ligger den bara 3 mil härifrån.

Och Bio gillar han också.

Fler?

• Xite

Varför inte gå på fetisch-klubb tillsammans, i värsta läderutstyrseln?

Ta en sväng till Stockholm eller annan stor stad och sök i periferierna!

• *Juniphé*

He he! Ja Xite det skulle ju se kul ut!

Har faktiskt funderat att på skämt ge honom ett par läder-string i present. Såååå kul att få se hans min när han förskräckt tror att jag vill se honom i sådana... men tänk om han skulle gilla dom !?!

Fler tips???

• *Juniphé*

någon annan?

Jag behöver verkligen hjälp...

• A-K78

Kan du inte boka någon typ av "aktivitet", exv. islandshästridning, go-kart eller dressincykling eller nå´t? Min man brukar gilla lite mer "äventyr/utmaning" snarare än avkoppling och spa.

Svar på tråden Hur fira 7 års dag komb. läderbröllop?