• *Juniphé*

Män - hårig eller inte?

Det finns ju en tråd om hur vi tjejjer föredrar våra frisyrer i de nedre regionerna. Så bara för att vara lite x-tra löjlig så tänkte jag fråga er detta:

- Hur föredrar ni er kille "därnere"? Rakad? eller vildvuxen urskog?

- Bringan och ryggen då?

Mina svar:
    Därnere: absolut inte rakad! Men en trimning då och då skadar inte.

Bröstet: Hårigt (À la Robbie Williams - mums!) och så är min karl

Ryggen: Vaxad!!! Inga håriga ryggar och axlar går hem hos mig...

• Svar på tråden Män - hårig eller inte?
  • Ellte

Trimmad på ettan och gärna hårlös på resten ;)

• Monn

Samma svar som Ellte ;)

Som tur är är han naturligt slät på både bröstet och ryggen, just the way I like it!

• *Blomman*

Lite trimmad där nere, men inte för mycket.
    Sen så är min pojkvän helt hårfri på rygg och bröst naturligt, vilket jag tycker är bäst.

• Jennifer E

Jag klistrar in mitt svar ur den tråden;

"Jag tycker att det på alla sätt känns bäst utan, inte minst i sängen. Sambon rakar sig ibland, men det är så sällan så att jag tycker inte att det är värt en "skön gång" för att sedan stå ut med allt stubb i X antal veckor innan det har lurvat till sig igen. För mig är det inte viktigt att han är rakad och om det ska vara rakat så ska det skötas. Basta! "

Min sambo är inte speciellt hårig på bröstet, lite lagom som man kan gosa i bara. På ryggen har han endast ett läskigt, svart hårstrå som envisas med att dyka upp då och då. Det rycker jag lååångsamt med pincett för att plåga honom lite, hi hi!

• Bonni

Så lite som möjligt på både honnom och mig. Han har varken hår på bröst eller rygg, hade han haft det så skulle jag föredragit om han vaxade/epilerade eller tog bort det permanent. Det hade självklart varit upp till honnom, men jag föredrar hårlöst.

• Quinnah

Där nere: naturlig
    På ryggen: utan hår
    på bringan: Det kan vara fint både med och utan hår. Min älskling har litegrann och han är urläcker!

• Browneyed Girl

Håller med *Juniphè*, Definitivt hår!
    Visserligen har jag ingen erfarenhet av motsatsen, men tänder 1000 gånger mer på en hårig bringa än en slät.
    Den här raknings/vaxningshysterin har gått överstyr tycker jag.
    Ska inte män få vara män längre?
    Skulle bli jättebesviken om han rakade sin underbara manliga bringa...

• Jema

- Hur föredrar ni er kille "därnere"? Rakad eller vildvuxen urskog?
    Svar: Absolut INTE rakad, men gärna lite ansad. Dock ingen överdriven ansning

- Bringan och ryggen då?
    Svar: Ryggen ska vara hårlös och bringan likaså.
    Däremot går det bra med en liten rand i mitten av brösten. Märk dock liten.

Jema

• Lill Anna

"Därnere" naturlig..
    Rygg: Inga hår..
    Bringa: Hårlös
    Armar och ben: små fjun..
    Huvudet: Gärna rakad, eller kort ansat hår.

Jag gillar inte håriga karlar.. Tur att jag hittat en mer eller mindre hårlös. :)

• Nils

En man ska bara raka sig på hakan enligt min smak!

Svar på tråden Män - hårig eller inte?