13 augusti 2005
Vi har (kanske) bestämt oss för ett datum.... Har ändrat oss tre gånger redan, så nu kanske vi har träffat rätt. Finns det fler par som har detta magiska datum? -har ni kommit någonstans i planeringen?
Vi har (kanske) bestämt oss för ett datum.... Har ändrat oss tre gånger redan, så nu kanske vi har träffat rätt. Finns det fler par som har detta magiska datum? -har ni kommit någonstans i planeringen?
Halloj - vi har detta datum....vi vet vart vi skall ha festen och ungefär tema på festen...
Vi ska också gifta oss 13:e augusti 2005. Har bokat Falsterbo kyrka för vigsel och Badhyttens festvåning i Skanör. Preliminär gästlista är skriven och jag kollar runt på klänningar, ringar, inbjudningar, blommor, hår och smink. Fast jag tänker inte bestämma något nu, för man hinner kanske ångra sig innan det är dags. Men det är ju så himla roligt att se vad som finns...
Ojojoj, att det finns så mycket man ska tänka på inför ett bröllop...
Vi har inte ringt prästen än (vi vill ha samma som döpte vår dotter) och jag hoppas bara att kyrkan är ledig...*panik* Festlokalen är "typ" fixad - det blir gratis =D
Maten? Eum...buffé kanske... Fast det ligger så långt fram i tiden så det orkar jag inte tänka på än.
Tärnor däremot; jag ska fråga mina tre yngre systrar om de vill ställa upp och givetvis ska vår dotter vara brudnäbb. Min sambo Jonas funderar fortfarande på marskalk/-er.
Det jag tänker på mest är inbjudningskorten som vi ska göra själva. Jag har inte så mycket fantasi när det gäller sånt, men jag ska traska iväg til Panduro någon dag och kolla