Hej Hermione!
Nä, det är sannerligen inte gratis att gifta sig. Vi har enorm tur då mina föräldrar betalar festen dvs mat, musik, alkohol osv. Utöver det har vi beräknat ca 35 000 för ring, kläder, trycksaker, foto, håruppsättning osv.
Är du sugen på smala vigselringar med brilljanter, kolla Engelbert, deras är supersnygga, fast de kostar ju därefter
Går man till en guldsmed kan han säkert kopiera.
Du undrade om det ser konstigt ut med en bestman och två tärnor. Det tycker inte jag det gör, faktum är att jag också ska ha det. Min fästman ska ha sin lillebror som bestman och jag ska ha min tvillingsyster och min bästa kompis. Vi tjejer beöver lite mer hjälp och stöd fram till den stora dagen och även på bröllopsdagen då allt ska fixas med hår, smink, klänning, blommor osv. Det är även skönt att ha en second opinion på allt från inbjudningar till klänning eftersom männen i allmänhet inte är så intresserade av sånt...
Känns lite kul att ha någon som ska gifta sig på samma dag som en själv. Vill du maila mig direkt någongång har jag sofiepeters77@hotmail.com Kan vara kul att "följas åt" i planeringen