• Lellis

Om drygt en vecka!!

Halloj!!
    Hur går det för er som gifter er den 21/8?? Här håller vi på med festhäftet för fullt!! Har shoppat underkläder idag, skönt att det är klart! Idag har jag tonat håret oxå inför den stora dagen.
    På måndag ska vi inhadla sncks, plastmuggar till baren etc...etc... Vad gör ni andra??

• Svar på tråden Om drygt en vecka!!
  • Nilla !

Kan inte fatta att det snart e´dags. Det känns i magen måste jag erkänna.

Annars håller vi på för fullt.Ringar skall hämtas,skall träffa fotografen, sy in klänningen, kolla brudgummens käder, ringa och dubbelkolla så allt är OK.

Vigsel-och festprogram, bilen och livebandet tar värdparet hand om.

• agustibrud

ja det är ganska nära nu! vi har hämta ringarna och kollat av med fotografen var vi ska ta bilderna och så hämtade vi kläderna idag, usch min klänning har blivit för stor, vet inte om jag ska åka tillbaka med den så att de får justera den lite, och tvätta om den för det var en litet mörkt streck på den som inte gick bort..är jag petig det är fred 13:e idag, hmmm otursdag. Antingen var jag lite svullen när sömmerskan mätte eller så har hon sytt ut för mycket det var en massa veck fram som inte ska vara där,men det ordnar sig säkert det är ju en vecka kvar och vi har inte alls..mycket att tänka på..inte riktigt sant. Lycka till ni andra

• Nutte

Håller på med vigselprogram just nu. Det mesta är klart. Bara köpa skumpa och göra tårtan sedan...

Var till kyrkan igår och lyssnade på vår musik. Var såå vackert såå!

Svar på tråden Om drygt en vecka!!