Var sitter vi när vi är på BT....
Tänkte det vore kul att veta var vi är när vi hänger här på BT, nyfiken somm man är
Om ni är på jobbet, var?
Jag är på jobbet som är AB VOLVO i Göteborg.
Tänkte det vore kul att veta var vi är när vi hänger här på BT, nyfiken somm man är
Om ni är på jobbet, var?
Jag är på jobbet som är AB VOLVO i Göteborg.
Jag jobbar hemifrån och kikar in när jag har tröttnat på att skriva eller göra research... En liten tvåa på Kungsholmen i Stockholm, som har en tendens att bli lite för varm under veckor som den gångna...
Jag är hemma och barn och man gör annat och jag behöver inte vara social.
Jag sitter oftast hemma i Sundbyberg eller så sitter jag i skolan....
På vardagsrumsgolvet - har inget bord att ha datorn på (ännu).
Jag sitter mest pa jobbet, har nu under sommaren inte sa mycket att gora da jag ar pa forskarinstitution som jobbar efter skolschema.
Dessutom sa haller chefen pa att soka stipendier och det tar all hans tid just nu. Det ar ratt sa skont faktiskt. Det enda jobbiga ar att han forvantar sig att jag skall droppa allt jag gor sa fort han behover nagot, (en penna eller lite tejp eller nagot sadant!!). Jag vill ju surfa har hela tiden!!!!!
Sitter i vardagsrummet, med en bärbar på bordet. Utanför lyser blixten och knallar åskan just nu (i Malmö) :)
Är arbetslös, så det blir (tyvärr) en del tid framför datorn om dagarna. Varvar jobbletande med BT.
Just nu och en månad framåt sitter jag på jobbet i Tromsø, Norge! Annars hemma eller på jobbet i Stockholm
Jobbet, Skandalia...
Eller hemma, som jag är nu ;)
Just nu eller... På toaletten ;) (jamen jag var TVUNGEN att svara nu)
Annars hemma i soffan, i sängen, på jobbet (på datorföretag i Mölndal)...
"There´s no eeeeeend to the possibilitiiiieeeeeees"
Jag sitter alltid hemma. På jobbet har jag inte tid, bara korta raster i skolan ju. När man väl har loggat in sig här fastnar man ju!! Min blivande undrar nog, förut var det alltid han som satt framför datorn på kvällarna, nu är det mest jag...
Måste bara passa på att säga att jag redan har fått många kanontips!