BT-träff i Jönköping
Hej! Finns det fler Jönköpingsbor som ska gifta sig nästa år? Jag bor i Jönköping men ska gifta mig i Borås. Det vore kul att träffas och planera lite ihop.
Hej! Finns det fler Jönköpingsbor som ska gifta sig nästa år? Jag bor i Jönköping men ska gifta mig i Borås. Det vore kul att träffas och planera lite ihop.
Finns det ingen i Jönköping som gifter sig nästa år och vill träffas och planera lite?
Hejsan...
Jag bor inte i jönköping men bor i Borås och bröllopet kommer förmodligen bli i Borås.. Har inte bestämt datum än...
Hej! Vi är fler från Jönköping... Jag är en av dem! Ska kanske inte gifta mig nästa år, men någon gång i framtiden så jag hänger ändå här och samlar tips
Jag bor i Jönköping och ska gifta mig om 38 dagar!!! Nedräkninge har börjat.
Bor i Jönköping och ska gifta mig den 7 maj nästa år. Tycker att det skulle vara fantasktiskt roligt att träffa någon i stan som ska gifta sig. Lättare att komma på ideér om man är fler.
Till brud-2005-05. Visst vore det kul att träffas och utbyta ideer. Min mail är lilla_ma@hotmail.com. Maila gärna så kan vi bestämma mer.
Är det inte någon mer som vill träffas??
maila gärna:
lindakastanius@hotmail.com
Jag tycker det skulle vara kul att träffas. Jag ska gifta mig i juli 2005 förhoppningsvis! Har dock inte bokat något bestämt än, men räknar med att göra det i dagarna. Jag mailar dig brud2005-05.
nån mer kanske, som vill träffas??
Jag ska i och för sig gifta mig långt innan er andra, men jag kommer gärna på en träff (om jag kan). Jag kanske kan komme med en del tips...
Hejsan brudar!
Gifter mig 050205 och bor i Jönköping. Blir det ngn träff så vore det skoj att hänga på...
//Miranda
Miranda och höstbrud-04:
maila till någon av mailadresserna ovan så har vi koll på hur många som är intresserade och när ni kan. Träff kommer det definitivt att bli.
Om det är någon mer som vill hänga med på en träff får ni gärna maila: lindakastanius@hotmail.com
Förlåt mig så jättemycket!
Såg mailet idag om att träffen var igår! Är ute på resa med jobbet, men borde givetvis meddelat att jag inte kunde komma! Hoppas att ni hade en trevlig kväll!