• cielle

Är ni fortfarande här sommarbrudar?

Hej, nu är det snart dags men känner ni som jag att Bröllopstorget har "gjort sitt"? Jag känner att det finns inte så mycket att tillföra längre. Planeringen är klar, klänningen köpt, frisyr är bestämt osv. Nu är det bara detaljerna kvar att fixa. Jag hinner inte vara här inne längre, har inte samma lust längre. Lite tråkigt nästan. jag menar BT har verkligen varit som ett andra hem under sista året. Nu börjar 2005 års sommarbrudar komma. Tänk- de har allt sitt roliga framför sig med planering och allt. Det har varit jättekul här inne. Den 14/8 är det dags för oss sen lämnar jag BT för gott. Jag kommer säkert att lägga in lite bilder o så där men ändå. Vad säger ni andra. Håller ni med eller hur känner ni? Kram
    // Cielle

• Svar på tråden Är ni fortfarande här sommarbrudar?
  • bimbim

Jag håller med dig, efter bröllopet tappar BT sin dragningskraft, men det är väl det som är meningen.
    Jag gifte mig i början av sommaren men tittar fortfarande in här ibland.
    Dels för att BT är en av de bästa sidor jag hittat på nätet och dels för att det är kul att kunna hjälpa andra, tex tipsa nya brudar i sin hemstad.

• lillsessan

Håller med att det inte alls blir så ofta längre, kollar in på Skönhet & Hår ibland och lite annat skvaller här i närheten men är jag inte så flitig längre. Visst har jag haft ótrolig hjälp av alla er andra här! Har fått en massa tips som inte nån i min bekantskapskrets använt, kul att inte göra som alla andra kompisar gjort... TACK ALLA FÖR HJÄLPEN!

• Ingi

Ja, det blev mindre BT veckan före bröllopet, när allt blev mer konkret. Men vilken otrolig hjälp BT har varit! Jag vill också passa på att säga TACK! Mitt bröllop gick som en dans, och många ídéer kom från BT. Gläd dig Cielle, och ni andra som har bröllop framför er. Det är en stor upplevelse!

• Tant Pernilla

Eh...sluta med BT...?! Nja...det är lite för svårt. Det är ju så himla kul! Nu är det snart två månader sen jag gifte mig, men jag tycker nästan att det är roligare på BT nu än det var innan.

Nu kan man sitta med facit i hand och komma med mer initierade tips än man kunde innan, och det tycker i alla fall jag är roligt!

• Tolin

Jag vet faktiskt inte hur jag kommer att göra. Blir nog definitivt kvar ett tag till. Håller med Tant Pernilla att det nästan är roligare nu. Beror kanske på vad man haft BT till. Eftersom jag hela tiden har haft klart för mig hur jag/vi ville att vårt bröllop skulle vara har jag inte varit ute efter så mycket tips för egen del.

Hobbypsykolog och åsiktsmaskin som jag är tycker jag däremot att det är kul att ta del av andras lycka och bekymmer och att ge råd när det gäller allt möjligt.

• Tant Pernilla

*hehe* Jo, precis som Tolin så är väl jag också rätt bra på att vara hobbypsykolog och åsiktsmaskin - och en sån där präktig typ som vill komma med förnumstiga husmorstips... Jag blir kanske utkastad härifrån snart för att jag påminner för mycket om mödrar och svärmödrar...

Själv upptäckte jag BTs forum så nära inpå mitt eget bröllop så jag har mest använt det som ett trevligt "community" där man kan snacka med kul (och en del fjolliga) människor.

Jag blir nog kvar ett tag till, som sagt - om jag inte blir utslängd!

• titioo

Har inte lyckats slita mig härifrån ännu- gifte mig för en månad sedan...
    Kanske inte lika intensivt, men jag tycker fortfarande att det finns många intressanta diskussioner här, och nu kanske man har mera hjälp att erbjuda nu. Om inte annat kan man ju bevisa att det finns ett liv efter B...

• brudimaj

Jag känner som bimbim! Inte alls lika kul att gåin på bt längre...synd för jag älskade att hänga här varje dag under det år vi planerade vårat bröllop.
    Nu är det 3 månader sen jag gifte mej och är mer och mer sällan här.
    Nya brudar kommer till och jag känner inte att jag har så mycket att ge längre...jag funderar starkt på att dra mej tillbaka och önska alla blivande brudar lycka till - men jag har inte riktigt kunna bestämma mej för att ta steget eller inte än..

Svar på tråden Är ni fortfarande här sommarbrudar?