• busiga_mamman

Hallå JuliBrudar

Hej tjejer..
    Hur långt har ni kommit i planeringen,, själv har jag bokat kyrka, lokal, samt fotgraf.. Ni då?? Gifter mig den 30/7-05

• Svar på tråden Hallå JuliBrudar
  • Bride2B..

oj du var tidigt ute... :) vi har inte bokat någonting ännu vi diskuterar fortarande HUR vi vill ha bröllopet... vårt datum blir antingen 27:e Augusti eller 3:e sepmtember... Vart ska NI ha det någonstans?? Vilken kyrka och lokal m.m??

• fruSolli

jag är också julibrud! fast 2006 planeringen är i full gång!

• Bambi on Ice

Hej!

Vi ska också gifta oss i juli 2005, och har bokat kyrka och festlokal, fotograf är på gång!

Det här känns jättespännande och kul!!
    Vad jag längar....

• Sommar05

Vi skall också gifta oss 30 Juli väntar bara på klartecken från församlingen att det inte är uppbokat "vårat" datum. Vi ändrade oss först hade vi tänkt 6 aug men kom på att vi tror att fler har semester den 30:e och kanske då har lättare att komma till vårt bröllop. Vi har inte bokat någonting mer än men tänkte göra det så fort vi fått klartecken om datum. Hur lång tid i förväg bör man titta ut brudklänning??

• janos

Vi gifter oss 9:e juli 05 och har bokat kyrkan, lokal och solist(en nära vän). Har även bokat partytält, eftersom vi planerar att ha våran bröllopsfest hemma i trädgården. Har funderat i dagarna om det kanske är dags att boka tårtställningen, eftersom jag har hört att den är populär här. Längtar!

• busiga_mamman

Ja de gäller ju att vara tidigt ute, min mamma tycker jag är alldeles för tidig, men jag känner att har jag en massa klart så är de bara bra.. Så slipper man stressa i hjäl sig sen..
    Vad säger ni om en presentation av oss här i Julitråden??
    Jag kan börja..
    Namn- Jessica,25 år
    Bor- Hudiksvall
    Datum för vigsel- 30/7-05
    Sen gör ni som ni vill

kram

• Bettan05

Åh va kul med en tråd för oss julibrudar!

Jag börjar med att presentera mig.

Namn: Elisabeth, 23 år
    Bor: Haninge (men vigseln blir på Orust)
    Datum för vigsel: 16 juli 2005

Jag längtar så! Vi har bokat festlokal, kyrka och cateringfirman. Dessutom har vi pratat med en kompis om att sjunga, frågat tärna och bestman om de vill ställa upp och bokat 13 sovplatser på vandrarhemmet i samhället. Sovplatser ser ut att bli det stora problemet när det gäller vårat bröllop.

Ser fram emot en fortsatt korrspondens med utbyte av tankar, idéer och peppning!

• busiga_mamman

HAllå tjejer..
    Vart är ni

• Chrisse

En av oss är här i alla fall... Vi ska gifta oss den 2 juli och har bokat festlokal, fotograf och frisör. Dessutom har vi redan varit på ett par inköpsresor till Tyskland för att sprida ut kostnaderna lite. Vi preliminärbokade lokalen i februari och i juni ringde de och frågade och vi ville ha för annars var det ett annat brudpar som var intresserade... Så visst är det bra att vara ute i god tid!

• Helena Sk

Busiga_mamman:
    Vi gifter oss i Hudiksvalls kyrka den 16 juli 2005.
    Har bara bokat kyrka ännu inte festplats. Det gick nämligen inte att boka Parkhyddan föräns i september!?
    Vi har tittat på mycket klänningar och ringar och har hittat drömklänning och ring! Vi hoppas bara att budgeten håller...
    Inbjudningskort har min sambo börjat med.
    Vi kommer att bjuda ca 65 personer.
    Undrar om du och jag känner varandra. Kan det tänka sig att du gick på öster och kommer från rogsta?
    Har du långt ljust hår och gick i e eller f klasserna?
    Just ja, jag kanske skulle presentera mig också, det var ju det jag skulle göra.
    Helena
    27 år (på torsdag)
    Gifter mig 16 juli 2005
    Bor vid Via Långsjön
    Tjingeling!

Svar på tråden Hallå JuliBrudar