• strandbrud

35 +

Eftersom många här verkar unga(vilket jag iof fortfarande tycker att jag är)Tänkte jag kolla läget bland oss som har en del bakom oss. Fler som jag som har barn, varit med ett tag och nu gifter sig för första och enda gången (hoppas jag).

• Svar på tråden 35 +
  • Moppe

Jag är inte 35+ men jag är 33 (nästan 34 när vi gifter oss). Vi har ett barn. Detta är mitt första giftemål, första förlovning och första gången jag bor ihop med någon.

• mandel

Jag tillhör också den äldre skaran. Jag är 37 år och min blivande 39. Vi har varit förlovade i 14 år, tillsammans i 17 år och har två barn. Nu har vi äntligen tänkt göra slag i saken. Bättre sent än aldrig .

• Augusti 04

Här är en till som är 35+, har barn och 10 års samboskap bakom mig. Men det är första och enda gången jag tänker gifta mig...Det är en härlig känsla att snart bli fru.

• fröken Dammråtta

Jag är 41 min M2b 45. Jag gifter mig för andra (och sista gången) han för första.
    Det här går inte att jämföra med något annat! Nu gifter jag mig med min allra bäste vän,med mannen i mitt liv som jag verkligen vill dela resten av mitt liv med!
    När jag för 4 år sedan klev in i hans famn visste jag att det var för alltid!

• Gurkfia

Hej svejs! jag är 40 och gifter mig iofs för andra gången, min M2b är 30 och för honom är det första och föhoppningsvis enda gången. För övrigt håller jag helt med fröken dammråta, visst är livet underbart!!

• strandbrud

yes!

Jag blir superpirrig bara jag tänker på bröllopet, fast vi inte ska gifta oss inför släkt och vänner utan rymmer fältet och gifter oss i all hemlighet.

• Helen_S

Ännu en till 35+:are Både jag och min blivande gör det för andra gången, jag har två tonårsbarn med mig in i boet och det ska bli bara hur underbart som helst

• anelka

Vi gör som strandbrud och rymmer fältet och gifter oss utomlands. Vi tar barnen och föräldrarna med oss.
    Jag är 33 och min blivande 40. Vi har varit tillsammans i 16 år. Nu gifter vi oss på våra föräldrars 40 åriga bröllopsdag. De gifte sig samma dag och år och i samma stad. Ganska svårt att slå tycker vi och en bra dag även för oss förhoppningsvis.

• strandbrud

Anelka
    Det kan ju inte annat bli än LYCKAT!
    Fast inte kan det väl va så att båda era föräldrar gift sig samma dag...eller?

• sambosal

Hej!
    Jag är 45 och skall gifta mig för första gången i september. Mannen i mitt liv och jag träffades för 6 år sedan då han var 45 och jag 39. Ingen av oss har barn innan, och kommer väl aldrig att få, men man får vara lycklig att äntligen ha träffat den rätte/rätta! (Min ena morbror gifte sig för 2:a gången vid 70 års ålder, fick 7 underbara år med sin hustru, så kärleken har inga gränser enligt mitt sätt att se).
    /Agneta

• Tokan

Är 35 och gifter mig för 2:a ggr (på 5 år), vi har inga barn.

Vi kommer att ha ett "riktigt" bröllop (fin klänning, massa folk osv.). Hur gör ni andra?

• anelka

Hej strandbrud
    Jo så är det faktiskt. Till och med i samma stad men inte samma klockslag. Så bättre datum tyckte vi inte vi kunde hitta.

• Lilla_my

Är 40 och m2b 43 och vi gifter oss för första gången, och enda. Vi sa att vi skippar det där med att skilja oss, det verkar så bökigt.

Har känt varandra i nio år på dagen, på bröllopsdagen. Har två små juveler som ska vara näbbar.

• Linda&Peter

Jag e 34 (nastan 35 nar jag gifter mig) min m2b ar 33 och jag traffade honom forra aret. Det ar forsta och anda brollopet (hoppas jag) for oss bada och vi har inga barn.

Ar saaaaa lycklig!

Linda

• Karamella

Hej! Jag startade 40+ tråden i våras men upptäckte nu att den var avstängd! Känner bara igen "dammråttan" här ännu! +35 går lika bra, själv är jag 42 och gifte mig på påskafton för 2:a gången. Vi hade ett litet bröllop med middag efteråt, sedan åkte vi iväg på bröllopsresa på kvällen.

• fröken Dammråtta

Karamella! Kul att du tittar in igen!
    Ja, nu börjar mina förberedelser gå in i en mer aktiv fas.....
    fast eftersom vi är så goda planerare(hmm) ligger vi bra till!

• Smulan2

Jag ar 36 snart och min man (sedan 7 veckor tillbaka) ar 35. Han har varit forlovad en gang innan, men jag har inte det. Jag har aldrig sett nagon vits med att forlova sig ifall man inte tanker gifta sig. Manga av mina kompisar forlovade sig for att det var en "grej". Vi har inga barn

• strandbrud

Anelka
    Helt otroligt. Det måste ju bara vara "rätt" dag.
    Många lyckokramar Strandbrud

Svar på tråden 35 +