• Liberta

Någon som provat Scholl-inlägg för högklackade skor?

Funkar de? Geleaktiga som ska göra det bekvämare att "dansa hela natten"? Värt pengarna?

• Svar på tråden Någon som provat Scholl-inlägg för högklackade skor?
  • mejja

och jag som köpt ett par skor som jag ska ha på mitt bröllop med 10 cm hög klack ;) ävem om jag är van att gå i högklackade skor (8-9 cm) så var jag orolig hur det kommer att gå på bröllopet.Men nu :D känner jag mig säker, det kommer att gå bra. Tack och lov att det finns något som heter Bröllopstorget! :)

• Missen2004

Kan man ha dessa även i sandaletter? Eller syns de eller glider de lätt ur en väldigt högklackad sandalett?

• Blivande fru ??

Missen 2004 Som jag skrev längre upp har jag fortfarande inte testat dem (ska dessutom ha "hela" skor), men enligt förpackningen (och biträdet i butiken) ska de funka även i sandaletter.

• Liberta

Funkar de om man har strumpbyxor undrar jag också?

• Brud 14/8 Kungsängen

Köpte mina "foträddare" på Åhlens för 90:- paret.Har tänkt ha dem på "the D day", provade med strumbyxor i går. Struttade runt ett tag i går med mysbyxor och mina högklackade brudskor. Fick en del flin från min M2B. Så ja Liberta det funkar med strumbyxor också.

• Lilla Karin

Men blir det inte trångt i skon?

• _augustibrud

För mig funkade de toppen när jag gick runt på kontoret i jeans och mina vita brudskor!

Tänk dock på att lägga dem på rätt plats under främre "trampdynorna". Jag sköt in dem så långt det gick i skon först, och då blev det inte bra.

• IdaE

Köp dem på ica om de finns, där är de 15 kr billigare!

• *augustibrud*

Dom fungerar perfekt i sandaletter,det var det jag använde när jag provade dom under en heldag!
    Dom är ju genomskinliga.Och formade så att dom ska ligga nedanför tårna,på den översta trampdynan liksom.. rekomenderas som sagt!

• Jenca

Har varit inne och kollat lite efter dessa inlägg på Scholls hemsida nu, men det finns ju så många att välja på där!

Vad heter de som ni som testat har provat eller sett på tex Åhléns?

• Blivande fru ??

De jag köpte kallas för partyfeet. Det finns inget stort urval, utan såvitt jag förstår så är det EN produkt.

• StinaS

Just det! Partyfeet. Shop all day and party all night står det också på paketet. GIllade den frasen.

• murveln

Jag trodde det var dem vi talade om...

• Liberta

Vilka strumpbyxor ska man ha då till? Finns det med "halkskydd" och isf vardå?

• StinaS

Där är "halskydd" inbyggt i inlägget. Eller hur man nu skall uttrycka sig.

Svar på tråden Någon som provat Scholl-inlägg för högklackade skor?