30 Juli 2005?
Finns de nån mer än jag som ska gifta mig då?? Eller i närheten.. Skulle va kul att ha nån att prata o dela erfarenheter med
Finns de nån mer än jag som ska gifta mig då?? Eller i närheten.. Skulle va kul att ha nån att prata o dela erfarenheter med
En månad innan, den 24/6, är det vår tur...men det är kanske för långt innan?
Helena
Absolut inte..
Du kan väl berätta lite om dig om du vill. Själv heter jag Jessica, kommer från Hudiksvall.. Är 25 år, sambo och har en tös på 4
Jag är 27, sambon är lika gammal. Bosatt i Skåne eftersom sambon är härifrån men jag kommer från Solna i sthlm och där kommer vi oxå att gifta oss!
Ska ni ha stort bröllop? I Hudiksvall? Har du planerat mkt? (ibland undrar jag om man kan vara lika planeringstokig som jag... )
Helena
Jo vi gifter oss här, eftersom vi båda är härifrån, likaså släkt o vänner..
Vi ska väl ha ett ganska stort. Har planerat in 90 gäster, men då har vi inte sållat bort folk än.. Jag är nog också ganska planeringstokig.. Har du hittat din drömklänning än? Det har jag, men man vet ju inte hur den kommer att sitta, för jag har ej beställt den än.
Har väl inte planerat så himla mkt ändå, trots att jag kollar på bröllopssiter varje dag, sambon tycker jag är knasig *ler*.. hur gör ni med middag etc, har du planerat fest o allt annat
Den 23 juli är det dags för oss. Jag är lite stressad redan. Men det är så kul att planera allt. Jag bor i Hallstavik, heter Jeanette och är 28 år. Har en son på 2 år och sambon har två barn sen tidigare som är 6 och 9 år.
Jeanette