• Liberta

Bra & billiga solarier i Stockholm?

Vill bli brun & fin till brorsans bröllop men jobbar nu så jag hinner inte ligga ute & pressa i solen (som f ö inte visat sig hittills ).

Några tips på bra, seriösa & billiga solarieställen i Stockholm? Gärna Södermalm.

• Svar på tråden Bra & billiga solarier i Stockholm?
  • Vasatjej

På Södermalm känner jag inte till några solarier, men vid Odenplan finns Solkungen som är "drop-in" ställe. Inga anställda utan man stoppar bara pengarna i en automat. Väldigt snyggt och städat där.

• Gripen

Vasatjej

Vad kostar det...?

• Vasatjej

Oj, det var 2 år sen jag bodde i Sthlm så jag minns inte. Men du kan i alla fall välja mellan olika tider, typ. 5-30 min. Tror att det är ganska dyrt, jag tror att jag betalade 30 eller 40 kr varje gång och då solade jag ca. 25 min. Är inte helt säker på priserna tyvärr, kanske nån annan som vet...
    Men solarierna var nya och effektiva så du behöver inte gå så många gånger för att få lite färg.

• Apricos

Det finns ett dropp-in-solarie vid Hornstull det ligger nästan vid bron som går till fridhemsplan. Jag har för mig att det är ganska billigt och så behöver du inte boka tid det är bara komma förbi lägga i pengarna i en automat och sola ! Annars så finns det ett gym på andra sidan gatan(Energiverket)där kan man också sola.

• PyttiPanna

Jag brukar gå till Solariet på Rörstrandsgatan! Det är verkligen toppen. Fräscht, städat, byter rör enligt ett schema så man riskerar aldrig att sola med dåliga rör. Vet att de har fått beröm i tidningarnas tester! Och sedan solar ju Christer Sandelin där ;))) Dock kostar det kanske 60-70 kr, men jag tycker det är värt var enda krona. De har även super-solarium med ansiktskanon mm.

• madelyn

Finns ett solarium på Döbelnsgatan oxå, vid Frisörcenter som kostar ca 40 kr för 16 min. Bra solarier med solkanon. Automater så du slipper boka.

• Jeppson

Solarium ger ingen snygg (eller hälsosam) bränna, men det finns numera såna där spraysolarium som jag hört ska vara både bra, enkelt och ofarligt. :)
    Hmmm... kommer inte på såhär direkt vart det finns, men det borde gå att söka på på nätet. :)

• Pup

Hej!
    Det finns ett solarium på Östgötagatan på Söder (nästan vid Folkungagatan om man kommer norrifrån).
    /Pup

• Clairebrud

Håller med PyttiPanna om att solariumet på Rörstrandsgatan är grymt bra!

Svar på tråden Bra & billiga solarier i Stockholm?