• mejja

var köpa en kopia av louis vuitton handväska?

jag vet att det finns i linköping, men jag åker inte dit den här månaden, men vill jätte gärna ha en väska så fort som möjligt:)

Jag bor i Eskilstuna, är det någon som vet om det finns någonstanns i Västerås, Södertälje..?

• Svar på tråden var köpa en kopia av louis vuitton handväska?
  • *augustibrud*

har inte en aning om ngn affär som säljer kopior...i den trakten..men ett hett tips är ju att du går in på Blocket.se och tittar under kläder & accesoarer! Där är det JÄMT en massa väskor av olika märken till salu!

• Jema

Vet dock ingen butik som säljer kopier, men däremot har dom en hel del på TRADERA.

Lycka till!
    Jema

• Sessie

Har precis varit inne på Tradera och såg flera där.

• mejja

jag vet, men nu är jag en sån som aldrig skulle våga köpa på e-bay inte heller på tradera faktiskt. jag vet att det finns en affär i linköping har varit inne i affären, men hade jätte bråttom och kunde inte välja modell så fort, tänkte att jag skulle hinna dagen efter på vägen hem till eskilstuna, men det hann vi inte :(

där var det kopior ca 300:- måste åka dit igen :)

• Meddelande borttaget
  • Smilla2

Är det någon som vet vart man hittar en midje/mag/höftväska (vet inte vad det kallas för riktigt) Sara Jessica Parker i Sex and the City hade en sådan i serien. Jag tror att det var en Gucci.

• Angie_LSD

Hej Mejja!

Nr 1, måste fråga om du heter Meja...min mor heter det och var länge ensam om att heta det i Sverige... :)

Nr 2. Jag har en Luis Vitton kopia som jag aldrig använt men jag vet inte vad du söker...denna är en ljusrosa vinylväska med svart text, liten och söt...jag kan skicka bilder om du mailar din adress...om du inte redan köpt en förstås :)

• twinkle

kan rekommendera tradera

• mejja

hej suzy-x
    var ligger riggolo i västerås?

Och jag heter inte mejja Angie_LSD, utan det var helt enkelt något jag hittade på:)

jag har redan köpt en kopia i linköping förra veckan men de hade ingen plånbok som matchar med väskan, Väskan jag köpte är en vit theda, multi color, så nu är jag ute efter en matchande plånbok, därför undrar jag vart ruggolo ligger, ska nämligen till västerås imorrgon.

Svar på tråden var köpa en kopia av louis vuitton handväska?